Mike,
Quote:
Ik ken yogaleraressen die extreem lenig zijn, maar ongezond en gespannen. Niet in de laatste plaats omdat ze trappen in de valkuil van vegetarisme, dat aan yoga verbonden lijkt te zijn.
Ik had ooit eens over een massagetherapeut gelezen die een vrouw was gaan masseren met zeer veel yoga-ervaring, die kwam tot conclusie dat zij erg extreem gespannen was en dat haar autonoom zenuwstelsel(waar ik ook een topic over geschreven had) zeer slecht werkte, maar alsof dat niet genoeg was, bleek dat haar dochter(8 jaar dacht ik, weet niet meer) ook erg gespannen was, dat deed de moeder die aan yoga deed erg doen verbazen omdat ze dacht dat stress niet bij jonge kinderen voor zouden komen, maar niets is minder waar blijkt inderdaad maar weer.
Quote:
Veel dansers en danseressen zijn te mager en bleek en ongezond, maar wel extreem lenig.
Ja dat is inderdaad ook weer waar.
En dat wat je op media voorgeschoteld krijgt is ook echt toppunt van degeneratie. De media die ook zeer slechte voorbeelden geeft aan kinderen, vooral meisjes.
Quote:
Vaak zijn dat soort programma's ook nog eens gesponsord door een frisdrank- en een snoepfabrikant en je ziet de dansers dit bij wijze van sluikreclame eten en drinken!
Hoe tegenstrijdig met gezond!
Gezondheid,