De lezing van gisteren avond was inderdaad weer tof.
@ Mike: ik ga de audiobestanden in orde maken en stuur deze uiteindelijk door naar Lia, zodat zij de info op haar website kan plaatsen. Ook stuur ik de audio door naar Sjamoni ( zij had hier ook interesse in ).
@ Angela: Zoals mike al eerder aangaf heb ik audio opnamen gemaakt. Deze audio bestanden worden omgezet in een mooie samenvatting van het verhaal van mike, en een impressie van de avond. De audio zul je dus binnenkort op de website van Ria ( poekie ) terug kunnen
website: www.voedingisgezondheid.nl.
Mijn eigen blog komt deze week nog met het artikel over het basen/zuren verhaal van Mike. Je kunt mijn pagina volgen via
www.facebook.com/vetgezond , of gelijk een kijkje nemen op
www.vetgezond.wordpress.com.
Ik kan iedereen adviseren om een lezing van Mike te bezoeken. Mike is een energieke verteller die met zijn enthousiasme en ritme het publiek weet te boeien, en een oceaan aan informatie overzichtelijk kan maken door niet in kleine details te blijven hangen, maar constant de lijn van zijn verhaal op te pakken. Een veel terugkerend thema van gisterenavond was ' heeft ons voedingspatroon en ons gedachtengoed over gezondheid zichzelf bewezen in de geschiedenis '. Het meetinstrument dat Mike en Weston Price ons hier bied is duidelijk effectief en zou de basis moeten vormen voor iedereen met een interesse in voeding en gezondheid. De no nonsence mentaliteit die Mike toont op ons forum komt overeen met zijn style van spreken, kortom: What you see is what you get!
Ik heb 3 uur boeiend audiomateriaal, en het wordt een grote uitdaging een impressie te geven in de vorm van een artikel. Ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen. Houd het blog dus in de gaten.