Lezing basen zuren 19 Februari van Mike Donkers ( aka fatsnotbad )

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik zag vanmiddag ook dat je in Schildwolde komt Mike en trouwens ook bij het biologisch boerenbedrijf waar ik de rauwe melk haal; in Winsum.

 
Heel fijn! Ik noteer hem. Ik zag dat er op 23 mei een is in Winsum :-)

Zijn er op dit forum nog meer mensen uit deze hoek?

 
Ik woon in de buurt van Winsum zelfs en jij Angela?

Trouwens, wat geweldig! Een mede'strijder' voor waar Weston Price en

dit forum voor staat! Had nl. vanmorgen alweer 'ruzie' op facebook met

een vriendin over wat mij zo boeit.

 
De lezing van gisteren avond was inderdaad weer tof.

@ Mike: ik ga de audiobestanden in orde maken en stuur deze uiteindelijk door naar Lia, zodat zij de info op haar website kan plaatsen. Ook stuur ik de audio door naar Sjamoni ( zij had hier ook interesse in ).

@ Angela: Zoals mike al eerder aangaf heb ik audio opnamen gemaakt. Deze audio bestanden worden omgezet in een mooie samenvatting van het verhaal van mike, en een impressie van de avond. De audio zul je dus binnenkort op de website van Ria ( poekie ) terug kunnen

website: www.voedingisgezondheid.nl.

Mijn eigen blog komt deze week nog met het artikel over het basen/zuren verhaal van Mike. Je kunt mijn pagina volgen via www.facebook.com/vetgezond , of gelijk een kijkje nemen op www.vetgezond.wordpress.com.

Ik kan iedereen adviseren om een lezing van Mike te bezoeken. Mike is een energieke verteller die met zijn enthousiasme en ritme het publiek weet te boeien, en een oceaan aan informatie overzichtelijk kan maken door niet in kleine details te blijven hangen, maar constant de lijn van zijn verhaal op te pakken. Een veel terugkerend thema van gisterenavond was ' heeft ons voedingspatroon en ons gedachtengoed over gezondheid zichzelf bewezen in de geschiedenis '. Het meetinstrument dat Mike en Weston Price ons hier bied is duidelijk effectief en zou de basis moeten vormen voor iedereen met een interesse in voeding en gezondheid. De no nonsence mentaliteit die Mike toont op ons forum komt overeen met zijn style van spreken, kortom: What you see is what you get!

Ik heb 3 uur boeiend audiomateriaal, en het wordt een grote uitdaging een impressie te geven in de vorm van een artikel. Ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen. Houd het blog dus in de gaten.

 
Jeff,

Zou je het via www.wetransfer.com willen verzenden?

Ik kan nog niet beloven wanneer het precies op de site staat, dat is afhankelijk van hoe snel de verbinding is hier in Marokko, en of we überhaupt op dat moment verbinding hebben. We zitten nl. nogal zuidelijk en in de Sahara wordt het wat lastiger.

Maar ik doe mijn best. Ik meldt het wel in dit topic als het er op staat.

Lia

 
@cham, Ook bedankt van mijn kant voor het wijzen op deze mooie topic!

Ik had hem tot nu toe eveneens gemist.

Ik lees graag op het forum en ook regelmatig, maar mij ontbreekt de tijd om echt alles te lezen. Maar dit betreft dus een zeer interessante topic!

Reisverhalen en dan ook nog met aandacht voor gezonde voeding, zijn uniek!!

Nogmaals bedankt.

 
De samenvatting van de lezing staat nu online op mijn blog!

Dit is een samenvatting van een lezing over Basen/Zuren, bezien vanuit de visie van mike donkers ( chapter leader van de Weston a price foundation in Nederland ). Ik had de mogelijkheid om hierbij te zijn, en de lezing op te nemen. Aan het einde van de avond kon ik voldaan terug naar Den Haag reizen met een heleboel verfrissende en nieuwe informatie, en ruim 3 uur aan geluidsmateriaal. Iedere minuut van deze ruim 3 uur geluidsopname is even boeiend, maar het is helaas onmogelijk om al deze informatie in een samenvatting te bundelen. Hierom heb ik mijn samenvatting beperkt tot het onderwerp van de avond, namelijk basen en zuren. Omdat de overige informatie zeker de moeite waard is zullen de geluidsopname snel op het internet verschijnen op de website www.voedingisgezondheid.nl

Het is mijn 2e artikel op het blog, ik probeer zeker iedere week een nieuw artikel te posten! Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

www.vetgezond.wordpress.com

of like vet gezond op facebook

 
Geweldig Jeff!

Super bedankt, ik heb meteen een link op mijn facebook geplaatst.

Maareh... ik vond nog 2 taalfoutjes in het stuk, wil je die er niet uithalen?

 
Wilma,

Bedankt voor de reactie! Verbeteringen in de tekst zijn meer dan welkom ( ik ben van de digitale straattaal generatie en moet mijn Nederlandse spelling hier en daar nog bijspijkeren )!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.478
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan