Lezing over voeding in Eindhoven

Alexandra, denk je aan het kokosmeel? Iklustvet, leuk dat je nog een poging waagt om te komen.

Heb ik gewoon deze post niet gelezen voor vertrek.... Dus de kokosmeel vergeten :( Wel de kefir van Tanja geproefd. Ze heeft er andere mensen erg blij mee gemaakt, ik hou het op de rauwe melk :D

Er leuk om Tanja, haar moeder, iklustvet en An in het echt te ontmoeten. En Mike en DenniS ook!

Beetje jammer dat Mike mijn ontlasting in geuren en kleuren liet weten aan overige 35 mensen die er waren :lol:

Leuke avond, voor herhaling vatbaar!

Dat ging over mezelf. :mrgreen: Jou heb ik genoemd als expert op het gebied van lever- en galzuiveringen. Superleuk je nu eindelijk eens in levende lijve te hebben gezien!

Mike

Nee nee, je hebt me ook betrokken in het ontlastingverhaal! Ik was namelijk in eerste instantie erg blij dat je het bij jezelf hield ;)

Maar zoals je ook al aangaf, het is het doorbreken van taboes. En als we die doorbreken, dan doorbreken we de angst en als we de angst voorbij gaan, dan kan je nog veel beter ontgiften. En als je beter ontgift.... dan krijg je nog meer kleuren, vormen en poepverhalen!

Helemaal met je eens. Maar hou op dit moment zoveel vast, dat ik gewoon weer bruin in de pot zie. Maar vanavond en morgen weer allerlei kleuren, met dan aan de L&Gzuivering!

Leuk om weer wat mensen te ontmoeten van dit forum en steek toch altijd weer wat op tijdens de lezing. Alexandra, je bent en blijft nu eenmaal onze Miss Green, wat mij betreft een eretitel ;) .

Quote:
OK. Het kwam een beetje over als: nou, succes ermee. En vervolgens staat Dennis voor anderhalve man en een paardenkop te spreken!

Mike

Die halve man en paardenkop zijn dan zeker de versnaperingen. :mrgreen:

Ik vond het ook leuk jullie eens te zien! Ik had graag nog gebleven tot het einde maar onze babysitter moest de volgende dag vroeg op, het was 1h toen we thuis waren..

LEZING IN EINDHOVEN door MEZELF 8)

27 SEPTEMBER - SUIKERS & DE SUIKERVERSLAVING

DenniS doet al meer van 5 jaar intensief onderzoek naar voeding. En in de 10 jaar daarvoor heeft hij zich verdiept in verslavingsmechanismen. Dit heeft hem veel inzicht gegeven in het fenomeen suikerverslaving.

Tijdens deze lezing behandelt hij de vertering van koolhydraten en suikers inclusief de bijbehorende gezondheidsrisico's. Want wat veel mensen niet weten is dat er een hele duidelijke link is tussen suiker en de meeste moderne welvaartsziektes. Niet voor niks wordt suiker in gezondheidskringen het 'zoete gif' genoemd.

Verder zal DenniS ingaan op de psychologische aspecten van de suikerverslaving door beeldend uit te leggen hoe je deze herkent en overwint. Hij zal ook met praktische tips en alternatieven voor de dag komen, zodat suikerarm leven niet zwaar hoeft te zijn.

Stap uit je comfortzone en kom luisteren naar deze belangrijke informatie!

Bezoekers zijn welkom bij:

Litha's Local VOF

Bloemfonteinstraat 62

5642 EH Eindhoven

Datum: 27 september 2013

Inloop: 19.30u

Aanvang: 20.00u

Entree: € 10,00

Graag opgeven voor deelname:

-dennisoppad@hotmail.com

-06-42921624

'Gezond Verstand Avonden' is een landelijke organisatie die als doel heeft om door middel van lezingen en workshops bewustzijn te ontwikkelen over voeding, gezondheid, ecologie en maatschappij.

Meer info over:

• gezondverstandavonden: http://www.gezondverstandavonden.nl

• Litha's Local: http://www.lithaslocal.nl

• de spreker: ecotarius.webs.com

LEZING IN EINDHOVEN door ANNEKE BLEEKER

ZONDAG 13 OKTOBER - GEZOND VERSTAND HEEFT DE TOEKOMST

Anneke Bleeker, de oprichtster van Verontrustemoeders.nl en Stichting Gezond Verstand Avonden (GVA) komt tijdens aankomende bijeenkomst hoogstpersoonlijk spreken over vaccinaties, straling, medicijnen, E-nummers, fluor en vele andere schadelijke invloeden waar wij vanaf de wieg tot aan het graf aan bloot gesteld worden.

Met haar bewustmaak-campagne over vaccinaties heeft ze landelijk en in alle lagen van de bevolking een hele beweging op gang gebracht tot aan artsen toe. Intussen hebben vele duizenden mensen haar voorbeeld gevolgd door kritischer naar voeding en geneeskunst te kijken. En er zijn al meer dan 50 locaties waar lezingen gehouden worden!

Tijdens aankomende lezing zal ze in geuren en kleuren uitleggen hoe kunstmatige invloeden de gezondheid van onszelf en onze kinderen bedreigen en hoe we de vele moderne welvaartsziektes op afstand kunnen houden.

Belangrijke informatie voor iedereen!

Wellicht heb je in je eigen netwerk ook mensen die baat hebben bij deze kennis.

Litha's Local VOF

Bloemfonteinstraat 62

5642 EH Eindhoven

Datum: 13 oktober 2013

Inloop: 13.30u

Aanvang: 14.00u

• dennisoppad@hotmail.com

• 06-42921624

'Gezond Verstand Avonden' is een landelijke organisatie die als doel heeft om door middel van lezingen en workshops bewustzijn te ontwikkelen over voeding, gezondheid, ecologie en maatschappij.

Meer info over:

Er is een wijziging in de planning.

De lezing over "bijnieruitputting" van 8 november komt te vervallen en wordt waarschijnlijk verplaatst naar februari.

Ik hou wel de datum vd lezing (8 nov) aan en heb intussen ook een vervanger gevonden. Jan Rademakers gaat spreken over de werkelijke oorzaken van verschillende ziektebeelden waaronder hartinfarct, osteoporose, cholesterolverhoging, migraine, epilepsie, diabetes enz. Hij heeft daar ook een boek over geschreven genaamd: "Oorzaak en therapie in de geneeskunde".

Hij heeft in het ziekenhuis gewerkt en zal door middel van dossiers en wetenschappelijke bewijzen aantonen hoe vaak oorzaak en gevolg door elkaar gehaald worden waardoor een ziekte verkeerd wordt beoordeeld en behandeld. Ook zal hij de luisteraars bekend maken met lichaamsgerichte therapie.

LEZING IN EINDHOVEN door MEZELF 8)

VRIJDAG 25 OKTOBER - OUDE VOEDINGSTRADITIES VOOR NIEUWE GEZONDHEID

DenniS toont ons een nieuwe kijk op voeding die onder andere gebaseerd is op vergeten tradities. Hij rekent af met vele moderne opvattingen en onthult ons de oude geheimen van een ware gezondheid. Een inspirerende lezing vol geestverruimende inzichten en praktische tips om je levenskwaliteit te verbeteren. De heldere opbouw van de lezing maakt deze geschikt voor zowel beginnende zoekers als nader geïnformeerden.

Besproken onderwerpen:

–Misvattingen door informatie vanuit de overheid

–Uitleg over de spijsvertering

–Onderscheid natuurlijke voeding en kunstmatige voeding

–De gevolgen van raffinage voor onze gezondheid

–De winstmotieven van de levensmiddelenindustrie

–De waarde van biologische voeding

–Uitleg over verzadigde en onverzadigde vetzuren

–Eigenschappen van vetten tijdens voedselbereiding

-Spijsverteringsprocessen

-Oorzaken van degeneratie

Belangrijke informatie voor iedereen!

Wellicht heb je in je eigen netwerk ook mensen die baat hebben bij deze kennis en worden ze graag door jou op de hoogte gebracht.

Litha's Local VOF

Bloemfonteinstraat 62

5642 EH Eindhoven

Datum: 25 oktober 2013

Inloop: 19.30u

Aanvang: 20.00u

• dennisoppad@hotmail.com

• 06-42921624

Meer info over:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug