LGBTQ+

Is dit hier al gepasseerd?

Zit nu al een dag te kijken naar you tubes over vermeende tranny's in Hollywood. Bijna werkelijk iedereen staat op de lijst

&list=PLXI3cEKgUcX6fHfLJ_xRbwOGrMS_GC7SD&index=4&t=0s

Mike heb je mijn geplaatste video's gezien hierboven?

T gaat over dat Hollywood al heel lang vol zit met Trannies. Baphomet verering.

Ik ben heel benieuwd hoe jij hierover denkt? Ik heb nu heel wat video's gekeken en vind t eigenlijk best wel overtuigend. Stuk voor stuk hebben ze geen heupen, een rechte torso, mannenbenen. Ik weet niet of t hier al de revue is gepasseerd.
Sommigen zijn ook echt overduidelijk man zoals Amy Winehouse.

Ik betrek een middenpositie. Het staat voor mij vast dat verborgen transgenders al heel lang tot het westerse culurele en politieke erfgoed behoren. Zo heb ik al eens eerder de tennissende zusjes Williams aangewezen als trannies en ook die voetballende Megan Rapinoe is er wat mij betreft 1. Er is ook overtuigende speculatie dat Kathy Griffin het 'overleden' broertje is van CNN-presentator Anderson Cooper.

Mijn probleem is dat lui die hier heel diep in duiken vaak lijden aan 'confirmation bias' en overal ineens transgenders gaan zien. Dat maakt mij tot op zekere hoogte skeptisch, bijv. als het gaat om het door jou gegeven voorbeeld van Amy Winehouse. Maar wie weet zit ik wel fout, ik ga er van uit dat alles geopenbaard gaat worden en dan is het handig om geen gesloten geest te hebben. Truth is stranger than fiction!

Mike

Valt het weer niet op dat in bovenstaand filmpje het VROUWEN zijn die de handlangers van Satan zijn en het een MAN is die Gods waarheid spreekt?

Mike

Ik weet niet of jij andere topics hier volgt, zoals bijv. QAnon. We staan aan de vooravond van een Grote Ontwaking. Misschien goed om
deze recente post van mij te lezen, daarin heb ik het ook over het fenomeen van de transgender.

Mike

Hi Mike, jaren geleden zat ik veel op dit forum. Heb me een tijd verdiept in het carnivoor dieet en bezig gehouden met andere zaken. Via carnivoor kwam ik op you tube van Primal edge health, hij maakt supergrappige filmpjes over de NWO/Agenda 21. Zo kwam ik weer bij deze zaken terug en besloot weer Hier een kijkje te nemen. Maar er is zoveel nieuw. Ik ga even een kijkje nemen thanx.

Kwam ter sprake op Dotcomradio, hieronder de link naar het artikel van Martin Vrijland:
https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/de-grote-ommekeer-martin-vrijland-neemt-het-op-voor-de-lhbti-gemeenschap/?ct=t(RSS_EMAIL_CAMPAIGN)&mc_cid=cc0e2f24b4&mc_eid=ceb9f9332c

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan