S
Sailor
Guest
Welke 'gender' is deze eigenlijk?
En dit moet normaal gevonden worden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke 'gender' is deze eigenlijk?
Casper wil graag op het mannenforum. Mag dat?
A: ja natuurlijk, als Casper zich een man voelt is hij welkom
B: nee, het mannenforums is alleen voor mensen met een lul
Casper (15) is transgender en klaar met hokjesdenken
In Amsterdam is de 25e Pride Week van start gegaan. Door corona ook dit jaar zonder botenparade en grote feesten. In die 25 jaar is er voor de LHBTI-gemeenschap veel veranderd, ook voor kinderen. Die komen op steeds jongere leeftijd uit de kast. Casper van 15 is transgender. Twee jaar geleden...www.rtlnieuws.nl
Casper wil als man behandeld primaCasper wil graag op het mannenforum. Mag dat?
A: ja natuurlijk, als Casper zich een man voelt is hij welkom
B: nee, het mannenforums is alleen voor mensen met een lul
Casper (15) is transgender en klaar met hokjesdenken
In Amsterdam is de 25e Pride Week van start gegaan. Door corona ook dit jaar zonder botenparade en grote feesten. In die 25 jaar is er voor de LHBTI-gemeenschap veel veranderd, ook voor kinderen. Die komen op steeds jongere leeftijd uit de kast. Casper van 15 is transgender. Twee jaar geleden...www.rtlnieuws.nl
Die heeft zij/hij/het/hun/hem/haar al genoeg gehad in andere substantiesDuw hier aub z.s.m. een spuit in.
Mike
Wel goed gelukt vind ik.Oh dear Lord, mijn arme netvlies
Bekijk bijlage 1910
Fulvia zoekt een leuke man: "Mannen ik slik door"
Fulvia Pellegrino (56), geboren als Fulvio, heeft inmiddels al £52,000 (omgerekend ruim 70.000 Euro) uitgegeven aan plastische chirurgie. Ze wil hiermee doorgaan tot ze het ‘perfecte’ uiterlijk bereikt heeft. De ingrepen Inmiddels heeft Fulvia al een hooptijdvoornieuws.nl
Laten we hopen dat ivermectine je zicht verbeterd, cojona is minder erg dan blindheidWel goed gelukt vind ik.
briljante meme ook overigens
Hilarische vent !!
Quote: “You can’t cancel someone who doesn’t give a shit and I don’t give a shit..."