Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
It quacks like a DuckBurgemeester Nunspeet beschuldigd van genderdiscriminatie: ‘Wil gewoon bij naam worden genoemd’
Een 46-jarige inwoner van de gemeente Nunspeet heeft bij de politie aangifte gedaan tegen burgemeester Breunis van de Weerd wegens genderdiscriminatie. De aangifte volgt uit onvrede over de manier van communiceren van de gemeente, die inwoners standaard met ‘mijnheer’ of ‘mevrouw’ adresseert. De...www.destentor.nl
Everthing woke, goes to SHIT DT
Hierin brengt vwmb de Statenvertaling uitkomst met het onderscheid: Al wat tegen de wand pistIt quacks like a Duck
Looks like a Duck
Walks like a Duck
It's a cow. ... ????
Ik heb nog even gekeken in mn biologie boeken dan is het mogelijk om in de natuur 3 opties te vinden.
Man
Vrouw
Hermafrodiet zeldzaam maar ok.
Maar ach ik ben dan ook een wappie Reli gekkie complot denker..... Gelukkig maar ik denk tenminste nog
Exact, ik heb hermafrodiet erbij gezet omdat dit in de natuur te vinden is.Hierin brengt vwmb de Statenvertaling uitkomst met het onderscheid: Al wat tegen de wand pist
(en dus de groep die dat niet doen )
Meer keuzes zijn er niet
dat is snel!!