FoolProof
Well-known member
en zeker geen bandjes met strak geklede damesGeen bier OK, maar geen lawaai?!
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en zeker geen bandjes met strak geklede damesGeen bier OK, maar geen lawaai?!
Mike
Nope. Geen reet aan daaro.en zeker geen bandjes met strak geklede dames
... die opruiende teksten zingen als 'how strong is a woman'en zeker geen bandjes met strak geklede dames
Terecht dat dat niet mag... die opruiende teksten zingen als 'how strong is a woman'
Dat nummer van Etta James (oorspronkelijk Ann Peebles) is niet wat je denkt:... die opruiende teksten zingen als 'how strong is a woman'
Once I had a mind to join the womens liberation
But that was before I'd been touched by love's sweet sensation
Now it takes all my strength
To make my man feel tall
Girl, I'd rather be weak in love than to have no love at all
If you wanna know
How strong is a woman?
How strong is a woman?
Well I can tell you that
A woman is strong as the need
Of the man she loves
A woman is strong as the need
Of the man she loves
Kruinchakra als bovenste kleur= de poort tot wijsheid uit het universum (hoge energie)
Kruinchakra als onderste kleur= de poort tot waanzin uit de hel (lage energie)?
Schrijf maar op AIVD! Als dit mijn (klein)kind was geweest had ik het ervoor over gehad... de rest van mijn leven brommen. Ik had ze vermoord (mijn kind verdedigt tegen ernstig geestelijk geweld) die tyfuswijven.
Schrijf maar op AIVD! Als dit mijn (klein)kind was geweest had ik het ervoor over gehad... de rest van mijn leven brommen. Ik had ze vermoord (mijn kind verdedigt tegen ernstig geestelijk geweld) die tyfuswijven.
Sorry herenNiks aan toe te voegen! Schrijf mij ook maar op AIVD
Geen bier OK, maar geen lawaai?!
Mike
Waarom lees je dit soort berichten toch steeds........ Wil je er over praten misschien kunnen we helpenEn weer duwen ze het door je strot met zo een ' Oh wat erg' artikeltje echt ik wordt er zo moe van. Nee ik begrijp het niet en wil het niet begrijpen!
Het is gewoon heel simpel..Man/ Vrouw, meer is er niet
Transgender Chase (23) wil stigma doorbreken: "Als ik het uitleg, snappen mensen het beter"
Transgender Chase (23) wil stigma doorbreken: "Als ik het uitleg, snappen mensen het beter"www.nhnieuws.nl
Keek even op NH nieuws om te kijken wat ze weer te liegen hebben en toen kwam ik dit tegen er is niks mis met mij hoor maar ze moeten niet elke dag van dit soort berichten erop knallenWaarom lees je dit soort berichten toch steeds........ Wil je er over praten misschien kunnen we helpen
Wat is dat voor een fetish...even op MSM kijken wat ze te liegen hebbenKeek even op NH nieuws om te kijken wat ze weer te liegen hebben en toen kwam ik dit tegen er is niks mis met mij hoor maar ze moeten niet elke dag van dit soort berichten erop knallen
Nou omdat ik al de hele morgen sirenes hoor hier dus dacht ga ff kijken wat er aan de hand is hahaha. Niks ernstigs dusWat is dat voor een fetish...even op MSM kijken wat ze te liegen hebben
Ken uw vijand.Waarom lees je dit soort berichten toch steeds........ Wil je er over praten misschien kunnen we helpen