Medusa
Well-known member
Naast prikspijt nu ook snijspijt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
PenisnijdNaast prikspijt nu ook snijspijt?
Naast prikspijt nu ook snijspijt?
Inclusiviteit = als je niet meedoet (lees: geen mentale ziekte hebt) dan moeten de helden (die niet mee willen doen) geterrorisseerd worden, vernietigd worden, bedreigd worden, uitgesloten worden, bespot worden.
Als ik, Petrovich Pavlov de Psygejator , in haar kop kijk: +iets met martelen in heropvoedingskampen. Want iedereen mag een andere mening hebben als het maar die van haar satanische cult is. Ook opvallend tijdens dat onderzoek dat ze begon te kwijlen telkens als ik een belletje rinkelde .
"We moeten het met elkaar doen"... Dat vinden 'wij' ok. Tegenwoordig spreken 'we' blijkbaar voor iedereen Majanneke Huilebalke van de Konlijke Nederlandse Vrouwen Bond) ook. We doen het inderdaad met elkaar Marjanneke Olfers van de Discjiminasjiepolisjie: je recht in je poffertje uitlachen.
en nog eens
Maar ik zal een vriendelijk gebaar maken: ik heb nog 5 prikjes die je van mij mag hebben. Voor niets.
Opzouten : je taxi staat klaar ...
Daarom ben ik gestopt met mijn opleiding: een hok vol van alleen dit soort en woke geblaat. Wilde geen seconde langer in dat bolwerk blijven.
Altijd weer die orthodoxenPridefoto's Heerenveen beklad: "Te triest voor woorden"
De pridefototentoonstelling Celebrate the Unseen is met spuitbussen bewerkt en met teksten bepakt.www.omropfryslan.nl