Johnny
Well-known member
Ivm paarse vrijdag?De kassameisjes bij Albert Heijn hebben One Love stickers op hun kleding.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ivm paarse vrijdag?De kassameisjes bij Albert Heijn hebben One Love stickers op hun kleding.
Ivm paarse vrijdag?
Dit hebben de kids dus vandaag gehad op schoolEn niet alle scholen communiceren dit met de ouders. Zoontje van schoonzusje zit op op een Christelijke basisschool en die zijn ook niet meer wat ze moeten zijn. Wel elke ochtend de dag biddend starten en afsluiten vd middag met bijbellied maar ondertussen paarse vrijdag vieren. Jezus zou zich in zijn graf omdraaien!
Het valt mij ook op dat de meeste scholen die eraan meedoen, of een homo/lesbie directie hebben of homo/lesbie leerkracht(en) die werkzaam zijn binnen de school.Nou ik heb hierover weer n hele discussie aangewakkerd bij de directeur (die zelf homo is) op de school van m’n dochter
Ik ga bijna denken dat hij daar als regenboog mannetje is geïnstalleerd in Haarlem regenboogcity.
What the F!
Ben blij dat ik m’n dochter vandaag heb thuisgehouden…
Zie onderstaande mail terug op mijn mail…
En ook mijn vriendin met dochter een klas hoger kreeg precies deze zelfde mail
Ben echt furieus met je verplicht curriculum! Van de pot gerukt echt!
Bekijk bijlage 17854