LGBTQ+

IMG_20221209_232044_618.jpg
𝐆𝐎𝐃 𝐖𝐢𝐧𝐬

BREAKING: Federal Court Blocks Biden Rule That Forces Religious Doctors To Perform Sex Change Surgeries.

𝐒𝐚𝐮𝐜𝐞 40 𝐩𝐚𝐠𝐞𝐬: https://ecf.ca8.uscourts.gov/opndir/22/12/211890P.pdf

Mike

Dit hebben de kids dus vandaag gehad op school🤮🤮En niet alle scholen communiceren dit met de ouders. Zoontje van schoonzusje zit op op een Christelijke basisschool en die zijn ook niet meer wat ze moeten zijn. Wel elke ochtend de dag biddend starten en afsluiten vd middag met bijbellied maar ondertussen paarse vrijdag vieren. Jezus zou zich in zijn graf omdraaien!

Dit hebben de kids dus vandaag gehad op school🤮🤮En niet alle scholen communiceren dit met de ouders. Zoontje van schoonzusje zit op op een Christelijke basisschool en die zijn ook niet meer wat ze moeten zijn. Wel elke ochtend de dag biddend starten en afsluiten vd middag met bijbellied maar ondertussen paarse vrijdag vieren. Jezus zou zich in zijn graf omdraaien!

Nou ik heb hierover weer n hele discussie aangewakkerd bij de directeur (die zelf homo is) op de school van m’n dochter
Ik ga bijna denken dat hij daar als regenboog mannetje is geïnstalleerd in Haarlem regenboogcity.
What the F!
Ben blij dat ik m’n dochter vandaag heb thuisgehouden…

Zie onderstaande mail terug op mijn mail…
En ook mijn vriendin met dochter een klas hoger kreeg precies deze zelfde mail

Ben echt furieus 😡 met je verplicht curriculum! Van de pot gerukt echt!

C0A8F570-2868-410E-8684-6C80EEDA5273.jpeg

Nou ik heb hierover weer n hele discussie aangewakkerd bij de directeur (die zelf homo is) op de school van m’n dochter
Ik ga bijna denken dat hij daar als regenboog mannetje is geïnstalleerd in Haarlem regenboogcity.
What the F!
Ben blij dat ik m’n dochter vandaag heb thuisgehouden…

Zie onderstaande mail terug op mijn mail…
En ook mijn vriendin met dochter een klas hoger kreeg precies deze zelfde mail

Ben echt furieus 😡 met je verplicht curriculum! Van de pot gerukt echt!

Bekijk bijlage 17854
Het valt mij ook op dat de meeste scholen die eraan meedoen, of een homo/lesbie directie hebben of homo/lesbie leerkracht(en) die werkzaam zijn binnen de school.
Ik vind het triest dat ook christelijke scholen hun ziel hebben verkocht. Ook een katholieke middelbare school hier had vrijdag de regenboogvlag wapperenen binnen hangt Jezus aan het kruis. Ik ken de school goed want heb daar 2 leerlingen gecoacht. Ik vind het bespottelijk!
In een schoolapp op telegram heeft (ik denk een moslima) moeder een sterke brief gemaild naar de directie waarin zij zich beroept op haar religie. Ik zal die brief in de onderwijstopic plaatsen, ook te gebruiken door anders religieuzen.

Comedian Alex Stein Shuts Down Drag Queen Story Hour At New York City Public Library

Chants of ‘Leave the kids alone!’ Ring out as Stein makes the case to do just that.

We are fighting back against the sickness…

Mike

Meanwhile in New York City.

A “family friendly all ages” drag show event goes ahead without interruption.

Sickening.

🤬🤬🤬🤬

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug