Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ingeschreven op een islamitische basisschool ? Verhuis dan naar een islamitisch land zou ik zeggen.
In die landen schijnen er wel minder transgenders voor te komen heb ik weleens gehoordIngeschreven op een islamitische basisschool ? Verhuis dan naar een islamitisch land zou ik zeggen.
Wss wel ja, maar die islamitische ideologie is ook niet van dat. Ze kan nu al met de ramadan beginnen om te oefenen.In die landen schijnen er wel minder transgenders voor te komen heb ik weleens gehoord
Dat verbaasde mij ook, wat stupid dan komt je kind van de ene verschrikking in de andere verschrikking!Ingeschreven op een islamitische basisschool ? Verhuis dan naar een islamitisch land zou ik zeggen.
Nou de meeste christelijke scholen hebben mij teleurgesteld hoor dus zit wel een kern van waarheid in. De christelijke school van mijn zoontje viert ook ‘gewoon’ Paarse vrijdagIk geloof er geen ZAK van dat dat een echt verhaal is. Ziet eruit als door een moslim geschreven stukje (let op de taalfouten) en bedoeld om Christenen zwart te maken.