Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rarely did Olivia - not her real name - give her parents cause for concern. An above-average pupil and fond of the outdoors, she was, says her mother, 'a carefree and fairly typical little girl'.
Hallo allemaal, niet helemaal weg, dus even kort als vanouds.... n.a.v. dotcomradio 357. Is dit een van de bedoelde handboeken van WGR (Wereld's Gore Rioolkruipers), de WHO (World Hell Organisation)!?
Het WHO handboek 'Groom & Pedophilia', de 17e verwijderde druk (uitgeverij Dem Mink ?)
Heruitgave: uitgeverij 'wie wat bewaart heeft wat'
De grooming experts, jaarlijks cult uitstapje naar Groomberry Hill, vrij laag testosterongehalte. Tevens later bewijs voor de tribunalen.
De cult-ideologie wordt kwijlend van opwinding opgevolgd op de jachtterreinen (openbare scholen) van groomende viespeuken en smeerpijpen (alle leraren van pedofielenklassen die dit materiaal gebruiken of niet gebruiken en hun kop houden.. nietsdoen=doen).
Molensteen. Molensteen. Molensteen. Molensteen. Molensteen. Molensteen. Molensteen.
Thuisonderwijs. Thuisonderwijs. Thuisonderwijs. Thuisonderwijs. Thuisonderwijs.
Haal je kinderen af van die marxistische indoctrinatiecentra.
Ik zit nog in het proces om te leren te kunnen vergeven want de last van hun zonde (en die van eigen rechter spelen) hoort niet op onze schouders te liggen of te komen. Heel moeilijk. De last van wraak heeft God van onze schouders gehaald en op zich genomen. De wraak is aan Hem. Ik verheug me op het feit dat Hij ze zeer waarschijnlijk op zo een donkere plaats in de Hel zal laten belanden dat de vlammen er zwart branden. Hij zal Zijn wraak botvieren op diegene die Hem de rug hebben toegekeerd en Zijn kinderen iets hebben aangedaan.
Ik weet niet het bestaan af van verzen waarin ons verboden wordt met / via eerlijke rechtspraak en/of een Tribunaal hun afspraak met God te mogen bespoedigen.
Commerciële sponsoring:
ik bied nog steeds aandelen in mijn molensteen- en touwfabriek aan.
Bijlage:
WHO Standards for sexuality education in Europe (BZgA_eng)
(WGR standaard voor sexuele opvoeding in Europa)
Klopt, na de echo kregen niet eens een keuze net, de gynaecoloog had 2 opties en niet meer 🤣🤣🤣 maar we konden niets kiezen of zo, dus moeten we het doen met 2 meisjes 😂😂😂😂 vrouwtje natuurlijk blij, ik zie mn bankrekening weer leeglopen 🤣🤣🤣🤣 Gefeliciteerd! 🥳 Normaliter voor vanaf pubertijd...
Genoeg met de babyspraak. Luister ouders, ikke ben nu 2 jaar en praat nu dus ff de bek houden...! Ik heb nogal last van mijn prenatale endocriene stelsel en wil graag mijn wormvorming aanhangsel naar binnen vouwen dus regel ff voor mij wat pubertyblockers of moet ik die zelf effe op darknet bestellen (handleiding te vinden, ik vermoed bij Rutger Stichting). Oh ... meh meh ... en als jullie toch bezig zijn.. ik heb me luier volgescheten en wil een nieuwe. Rij me daarna in mijn kinderwagen naar D.E.M. Mink. Wil ff babybrabbelen met mijn vertrouwenspersoon.
NIET!!! Ik ga jullie aanmelden bij de Kinderbescherming. Daar weten ze wel raad met mij.
Wasgetekend.. Jullie Bab Y.
Nou pappi en mammi... ik ben nu 35 en het is helemaal goed met mij gekomen dankzij de groomig protokollen van de cult van WHO. Ik heb e.e.a. niet naar binnen gevouwen hoor.. wees niet bang....