LGBTQ+

klopt en ik zie ook dat dit vaak vrouwen zijn. Maar het is de stiefmoeder dat dit heel erg sterk af keurt en inbelt in de uitzending. De vader heeft zo iets van ik kan er niks aan doen en laat het maar. En komt dus ook niet op voor de 9 jarige dochter van en hiermee beïnvloed wordt en waar dus ook filmpjes als giraf op internet zijn geplaatst door de stiefdochter. Het wordt ook duidelijk dat de stiefdochter psychische problemen heeft en misschien hebben jongens bij dit soort psychische problemen wel ander gedrag en andere serieuze problemen. En de 9 jarige dochter van degene die inbelt ziet het gewoon als leuk spelen en je verkleden, er zijn ook genoeg jongens die spelen dat ze ridder, soldaat of piraat zijn.

Ik heb dit niet hierom geplaatst, maar gewoon om een voorbeeld te geven van iemand die zich identificeert als dier zoals er hier wel meer voorbeelden hier worden geplaatst.
 
Laatst bewerkt:
The worlds first trans clinic was formed in Germany in 1919 by a gay Jewish doctor doctor Magnus Hirchfeld

He experimented on 100’s of men cutting of their cocks trying to make vaginas

When the Nazi’s came to power they found his work perverse and burned his clinic destroying years of research



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.010
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan