LGBTQ+

Mee eens! Ik had hier ook al eerder aandacht aan besteed, zoals je weet. Gary Orsum is idd hilarisch en als je hem goed vindt raad ik je aan om zijn YT-kanaal te bezoeken en je daarop te abonneren. Het filmpje boven de post over 'transagers' is ook van hem en in de feminisme-topic heb ik vandaag nog een aantal fimpjes van hem gepost. Maar eigenlijk is elk filmpje van hem briljant!

Mike

Tjonge, wat is die Alex Jones belachelijk gemaakt met suggestieve berichtgeving over zijn bewering dat chemicalien in drink- en grondwater voor zogeheten 'gay frogs' zorgden. Maar Jones had (en heeft) de feiten aan zijn kant en nu blijkt ook dat opgeklopte mediaverhaal als een kaartenhuis in elkaar te vallen:

Al is de leugen nog zo snel... Hier op dit forum werd er vaak ook lacherig gedaan als ik milieufactoren als zware metalen en xeno-oestrogenen aanwees als bijdragers aan de toename van homoseksualiteit en transseksualiteit in de samenleving. We hebben hier te maken met regelrechte hormoonverstoorders!

Mike

https://nos.nl/op3/artikel/2190606-niet-monogaam-zijn-is-nog-steeds-een-taboe-maar-wel-steeds-minder.html

Dit is dus het resultaat van teveel oestrogeen bij mannen. Die vrouw uit t filmpje heeft meer "ballen" dan die kerels bij elkaar. Hoe sneu zijn due mannen zeg (en als ze nu een hot chickie deelden maar kijk... WTF!)

Complotdenker

Te weinig testosteron, ik denk het ook.
Als man is het Biologisch gezien namelijk een volstrekt achterlijke strategie om een vrouw te delen, je weet immers nooit of je je succesvol hebt voortgeplant. Vanuit een vrouwelijk perspectief is het juist weer wel interessant, zij slaagt er in om 2 providers aan zich te binden, juist omdat ze niet weten of het kind toevallig het hunne is. Andersom kan het beter, 1 man met meer vrouwen.

Idd Bastiaan, en behalve dat vind ik het ook goor. Om de beurt er op met de seks.... lekker zit er nog wat in van de vorige.

Oow nee dat mag ik niet zeggen alles moet kunnen :p

Complotdenker

Wat dit artikel beschrijft is de oorsprong van het begrip 'cuck'. Dit is een afkorting van het ZEVENTIENDE-EEUWSE woord 'cuckolded', wat betekent dat een man willens en wetens toestaat dat zijn vrouw vreemdgaat. Een 'cuck' is dus een zwakke betaman die meegaat in elke gril van een vrouw. Dit eeuwenoude fenomeen is dus zeker niet nieuw! Het zit in de aard van een vrouw om promiscu en hypergameus te zijn en het is de taak van de man om dit te onderdrukken.

Laatst legde Alex Jones nog in dat filmje over 'gay frogs' uit dat mannen steeds vrouwelijker worden, maar a.g.v. diezelfde feminisering vrouwen hyperfeminien worden! Dit levert de RAMPZALIGE combinatie op van ongeremde nymfomane hyperseksualiteit bij vrouwen en een stuitend gebrek aan testosteron bij mannen en daarmee alfamannelijkheid. Kortom, we zijn van chimpanzees in bonobo's aan het veranderen. Kijk naar het gedrag van bonobo's: de vrouwtjes zijn de baas en zijn hyperseksueel en de kleinere, zwakkere betamannetjes worden geselecteerd i.p.v. de grotere en sterkere alfamannetjes. Bonobo's zijn ontstaan in een unieke omgeving in Kongo waar ze geen natuurlijke vijanden hadden. Uiteindelijk zijn ze ten dode opgeschreven omdat ze zich niet kunnen verdedigen tegen agressors, zoals alle matriarchien.

Die zogenaamde 'open relatie' is 1 grote leugen. Alleen vrouwen hebben hier baat bij vanwege de vele 'orbiters' die ze om zich heen verzamelen en die voldoen aan hun narcistische pleziertjes. De geschiedenis leert dat monogame, heteroseksuele relaties en de daaruit voortkomende gezinnen de basis vormen voor de meest succesvolle samenlevingen. Het is aan krachtige mannen om dit af te dwingen, want als je vrouwen de lengte geeft... Niet dat mannen van nature monogaam zijn, maar ze hebben simpelweg meer zelfbeheersing. De hogere mens is nu eenmaal in staat zijn lagere driften te controleren.

We horen een 'K-selective' soort te zijn, een soort die niet groter in aantal wordt dan zijn omgeving kan dragen, met een sterke loyaliteit naar de 'in-group' (gezin, volk, land, cultuur), zoals wolven. Vrouwen zijn van nature een 'r-selective' soort, een soort die zich uitsluitend richt op voortplanting, met geen enkele loyaliteit naar de 'in-group', zoals konijnen. Politiek gezien zijn de 'wolven' rechts-conservatief en de 'konijnen' links-progressief. Alleen de 'wolven' kunnen ons redden, de 'konijnen' brengen ons tenonder.

Mike

Al ben ik geen fan van AJ, volg hem daarom haast niet, ik weet niet wat ik van hem moet denken iets in de trant van dat die man twee gezichten heeft maar ik ben het helemaal eens wat Mike hierboven schrijft. Vrouwen lijken wel losgeslagen inderdaad, zeker als je naar al die celebs kijkt die het voorbeeld geven aan de massa. Monkey see monkey do.

AJ heeft een enorme ontwikkeling doorgemaakt, net als ikzelf hier beschrijf. Like him or hate him, hij doet de beste voorspellingen, heeft de beste primeurs en de beste gasten!

Mike

Iedereen die ontwaakt maakt een enorme ontwikkeling door. AJ is inmiddels dik miljonair, hij wordt iig niet slechter van al die complotten ontmaskeren. Sorry ik heb het niet zo op die man. Mij bekruipt het gevoel van een dubbele agenda.

AJ stopt zijn miljoenen in het alsmaar uitbreiden van zijn medianetwerk. Ik heb hem niet kunen betrappen op een dubbele agenda. Dit zou dan ook moeten gelden voor regelmatige gasten van hem als Roger Stone, Mike Cernovich, Jack Posibiec, Jon Rappaport e.a., mensen die ik allemaal zeer hoog heb zitten. Daarnaast hebben ze AJ's kinderen van hem geprobeerd af te pakken en is hij na Trump staatsvijand nr. 1. Als ze Trump omleggen, is hij de volgende!

Mike

Oké dan verschillen de meningen over die man. Ik geloof inmiddels allang niet meer wat in de media verschijnt ook niet in de alt media, want ook daar wordt een spelletje gespeeld zeker door die kopstukken als AJ of Icke en ze boeren goed. Dat AJ zuiver op de graat is gaat er bij mij niet in, ik vertrouw hem niet. Ook al zou Trump omgelegd worden weet ik niet eens of ik dit wel moet geloven. Kan allemaal onderdeel zijn van, bovendien zijn er al tig die hun dood gefaked hebben.

Polyamorie: geen wetenschap, alleen op basis van gevoel, toch promoveren
'Ordinair vreemdgaan dus

'

http://media.tpo.nl/2017/09/01/polyamorie-geen-wetenschap-alleen-op-basis-gevoel-toch-promoveren/

Mike

Alleen linkse gays en trannies toegestaan:

https://fenixx.org/2017/09/02/canada-verbiedt-anti-sharia-gay-pride-parade-wegens-islamofobie/

Mike

"In de kleertjes van onze eigen John Lewis-lijn hebben we mooie nieuwe non-gender labels genaaid'', laat Caroline Bettis, het hoofd van de kinderafdeling, weten. ,,Dat past ook bij ons beleid om niet langer specifieke gebieden in de winkel te hebben voor jongens- en meisjeskleding.''

En weer een VROUW die hier over gaat!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan