LGBTQ+

Is het bakken van een bruidstaart een vorm van meningsuiting en mag je die daarom weigeren te verkopen aan een homostel dat gaat trouwen? Een Amerikaanse, christelijke taartenbakker, Jack Phillips, vindt van wel, en velen met hem (#wegotyourbackjack). Een lagere rechter en een geschillencommissie in het progressieve Colorado – waar Phillips woont – hebben eerder de klagers, Charlie Craig en David Mullins, steeds in het gelijk gesteld – het conservatieve Supreme Court is nog verdeeld. De klacht was dat Phillips een taart had moeten maken voor het paar Craig en Mullins en dat hij het stel discrimineerde op grond van hun seksuele voorkeur.

http://nieuws.tpo.nl/2017/12/06/taartenbakker-jack-phillips-spil-doorslaggevende-amerikaanse-rechtszaak-vrijheid-religie-en-meningsuiting/

Mike

Kinderen zo jong als DRIE worden boeken voorgelezen die hun geslacht bevragen, waaronder een die vraagt ​​of je een jongen bent of een meisje bent ?

Kleuterscholen moedigen kinderen aan hun geslacht in vraag te stellen door ze verhalen voor te lezen die mannelijke en vrouwelijke stereotypen uitdagen.

naamloos27.jpg

Onderzoek bewijst: ‘Genderneutraal’ is het meest irritante woord van 2017
'In je kracht staan' en 'papadag' bevalt de Nederlander ook weinig

http://nieuws.tpo.nl/2017/12/07/onderzoek-bewijst-genderneutraal-is-meest-irritante-woord-2017/

Mike

De oer-Hollandse voorstelling ‘Kussend Paar’ die sinds vorige week de haven opleukt, is volgens sommigen te wit en hetero.

https://fenixx.org/2017/12/06/de-oer-hollandse-voorstelling-kussend-paar-die-sinds-vorige-week-de-haven-opleukt-is-volgens-sommigen-te-wit-en-hetero/

Mike

Van geslacht naar gender: genderemancipatie is vooral ideologische en papieren werkelijkheid
'Normalisering van afwijkende zal ingrijpende gevolgen hebben voor visie op kinderen en seksualiteit'

http://politiek.tpo.nl/2017/12/07/van-geslacht-naar-gender-genderemancipatie-is-vooral-ideologische-en-papieren-werkelijkheid/

Dit is KINDERMISHANDELING!

Mike

Haha faallll op 1:29, "dat is hun geloof" maar "heb er wel begrip ervoor".

NOS Jeugdjournaal...
"homo meest gebruikte scheldwoord"

"we zijn er nog steeds niet, zelfmoord lhbt'ers nog steeds hoger"
"ik ben bi, het maakt niet uit hoe ze erover denken"

compleet met kast op de school waar je "uit kunt komen"

'Genderqueer' Sebastien (15) is tegen hokjesdenken

Onderwijsministers ook in het paars

Vanaf vandaag geen ‘dames en heren’ meer in de trein
Genderneutrale dienstregeling gaat in

http://nieuws.tpo.nl/2017/12/10/vanaf-vandaag-geen-dames-en-heren-meer-trein/

En dat om ongeveer een half procent van de bevolking tegemoet te komen...

Mike

Aart ontkende dit, maar hier is een uitspraak van de VOORZITTER van de Australische 'Safe Schools Coalition! En het nog 'safe schools' noemen ook!

Mike

sprout, ik heb alle Paarse Vrijdag-filmpjes bekeken die je hebt gepost. Het is nog triester dan ik al dacht. Opvallend veel spreken deze beinvloedbare kinderen over 'jezelf zijn', alsof ze allemaal hetzelfde script hebben gelezen. Als ik dan naar die 15-jarige 'genderqueer' kijk, is die nou werkelijk zichzelf? Dat is toch 1 grote act, geen wonder dat zijn vader daar niets van wil weten! We zien hier de normalisering van geestesziekte, deze jongen moet BEHANDELD worden, niet 'geaccepteerd'!

En dan die schattige bi-meisjes, dat zijn nu precies de types die jongens moeten vermijden als de pest, dat geeft alleen maar ellende in een relatie! Er komt een openlijk homoseksuele docent aan het woord, die deze propaganda uiteraard ondersteunt. Wil je werkelijk dat zo iemand jouw kinderen lesgeeft en fungeert als ROLMODEL?

We zien ook een groepje kinderen dat zich verschuilt en niet gefilmd wil worden, omdat ze niets te maken willen hebben met deze Paarse Vrijdag. Wat ze niet kunnen verbergen is hun licht tot donkere huidstint. Zulke mensen halen ze natuurlijk niet voor de camera, ben benieuwd welke bewoordingen zij hadden gehanteerd voor dit initiatief! Gelukkig konden ze nog een moslimmeisje vinden dat wel voor de camera wilde komen, compleet met paarse hijab en lippenstift.

Uiteraard zijn er beduidend meer meisjes dan jongens die deze dag steunen en hier zich positief voor de camera over uitlaten. De 'jongens' die aan het woord komen zijn stuk voor stuk softe beta's, hun lot is dat ze als een 'orbiter' om die bi-meisjes mogen hangen en zullen worden ge-'friendzoned'. En dan hebben we nog die donkere meisjes die vreselijk aan het 'virtue signalen' zijn. Ze zijn druk bezig om te laten zien hoezeer ze deugen op deze heuglijke dag, die er voor andere mensen dan hen is maar toch eigenlijk volledig om hen draait. Ook dit soort narcistische types dienen jongens koste wat kost te vermijden!

Kortom, weer een slag gewonnen om de onnozele geesten van onze jeugd te vervuilen. Maar ach, ik ben gewoon een oude lul, alles is liefde en het maakt allemaal niets uit. Moreel relativisme is zoooooooooo 2017!

Mike

Niets aan toe te voegen Mike. Ik heb ook met verbazing gekeken, dat terwijl ik pas ongeveer 10 jaar geleden mijn middelbare school afgerond heb. Nu heb ik geen inzicht of deze groepswaanzin zich daadwerkelijk op alle 900 (?) deelnemende scholen afspeelde, maar beangstigend is het zeker. Om op een onderwijsinstituut verplicht te worden geconfronteerd met de sexuele geaardheid van een (nu nog) minderheid van de bevolking. En als je niet mee doet ben je een homofoob.
'Jongens' met paarse nagellak of paarse blouse van vaderlief, moslima's met paarse lippenstift, enkele licht getinte gelovigen aan de zijlijn, een en al liefde!!
De staatsomroep, het NOS Jeugdjournaal brengt de kinderen die nog niet wisten wat je al dan niet je kunt zijn even op de hoogte. De oneliner "Iedereen moet kunnen zijn hoe hij/zij/het zich voelt" is er al goed ingepeperd!

Het is inderdaad opvallend hoe overdreven en gemaakt sommige transgender types overkomen (zo ook deze gender queer), alsof er continu bevestiging nodig is in wie ze menen te zijn.

Het duurt een paar generaties (volgens de Frankfurter Schule/het Cultureel Marxisme) voordat het denken en handelen van de massa 180 graden omgedraaid is, maar het is vanaf dan nagenoeg onomkeerbaar. Met social media gaat dit proces alleen maar sneller. En hoe jonger je ze pakt hoe efficiënter.
Dat beloofd veel goeds voor de volgende generatie(s).

Dit is bijzonder veelzeggend n.a.v. jouw en mijn opmerkingen omtrent Paarse Vrijdag:

Ik heb regelmatig gewezen op de allesverwoestende kracht van de ultralinkse denktank, de Frankfurter Schule. Deze strategie die de bedenkers ervan voor ogen hadden, zag men voor het eerst in werking tijdens de roemruchte jaren-60 van de vorige eeuw. Geen enkele westerse maatschappij was daarop mentaal voorbereid! Alle sectoren van de samenleving kregen ermee te maken en sinds de jaren-60 is niets meer hetzelfde. In de jaren-60 hield de oude maatschappij op te bestaan. De Frankfurter Schule beoogde dan ook geen evolutie in het denken, maar een linkse revolutie die een greep deed op de gedachtewereld van ieder mens!

Al onze overheden van nu zijn geïnfecteerd door de bacteriën van het Frankfurter Schule denken. Nagenoeg alle partijen in de Tweede Kamer zijn ermee besmet en vanuit die besmette geesteswereld gedraagt men zich meer en meer irrationeel, warrig en als het om inzicht gaat: totaal wazig. Onze overheid heeft de greep op de realiteit al lang verloren.

Niemand had in de gaten dat het linkse denken een enorme greep deed naar het denken en wij weten het: wie het denken van de mensen controleert, controleert de toekomst van de samenleving.

In de greep naar het denken gebruikten de ‘’Frankfurters’’ een doodsimpel principe: je moet ALLE heersende opvattingen over de intermenselijke verhoudingen op het persoonlijke vlak en in het maatschappelijke verkeer ONDERMIJNEN, ter discussie stellen, indien nodig: belachelijk maken, om deze – wanneer ze hun kracht hebben verloren – allemaal te vervangen door alles relativerende opvattingen. Deze linkse strategie beoogde dus chaos, anarchie, norm- en zedeloosheid, want alleen op die manier raakt de oorspronkelijk evenwichtige en goed functionerende maatschappij haar samenbindende kracht kwijt. Chaos is troef!

https://ejbron.wordpress.com/2017/12/10/de-teloorgang-van-het-christendom/

Mike

NS OV-chipkaart vanaf volgende week ook genderneutraal
'Sommige reizigers vinden de m/v vermelding op OV-chipkaart confronterend'

http://politiek.tpo.nl/2017/12/11/ns-ov-chipkaart-vanaf-volgende-week-ook-genderneutraal/

Mike

Waar gaat dit eindigen? In een sneltreinvaart dendert deze waanzin voorlopig maar door. Nu snap ik ook waar het begrip paarse kabinet vandaan kwam ;-)

Stientje van Veldhoven mag wat mij betreft het veld ruimen. Betekenis van naam Stientje: (volger van christus; gezalfde)

Documentaire met religieuze achtergrond. Het stuk vanaf 20:57 is het bekijken waard, o.a. komen adoptie en pedofilie aan bod, lesbische vrouwen adopteren voornamelijk meisjes en homo mannen adopteren voornamelijk jongens.

?t=20m57s

Een compleet transgezin:

https://fenixx.org/2017/12/17/in-dit-amerikaanse-gezin-is-iedereen-transgender/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum