sprout, ik heb alle Paarse Vrijdag-filmpjes bekeken die je hebt gepost. Het is nog triester dan ik al dacht. Opvallend veel spreken deze beinvloedbare kinderen over 'jezelf zijn', alsof ze allemaal hetzelfde script hebben gelezen. Als ik dan naar die 15-jarige 'genderqueer' kijk, is die nou werkelijk zichzelf? Dat is toch 1 grote act, geen wonder dat zijn vader daar niets van wil weten! We zien hier de normalisering van geestesziekte, deze jongen moet BEHANDELD worden, niet 'geaccepteerd'!
En dan die schattige bi-meisjes, dat zijn nu precies de types die jongens moeten vermijden als de pest, dat geeft alleen maar ellende in een relatie! Er komt een openlijk homoseksuele docent aan het woord, die deze propaganda uiteraard ondersteunt. Wil je werkelijk dat zo iemand jouw kinderen lesgeeft en fungeert als ROLMODEL?
We zien ook een groepje kinderen dat zich verschuilt en niet gefilmd wil worden, omdat ze niets te maken willen hebben met deze Paarse Vrijdag. Wat ze niet kunnen verbergen is hun licht tot donkere huidstint. Zulke mensen halen ze natuurlijk niet voor de camera, ben benieuwd welke bewoordingen zij hadden gehanteerd voor dit initiatief! Gelukkig konden ze nog een moslimmeisje vinden dat wel voor de camera wilde komen, compleet met paarse hijab en lippenstift.
Uiteraard zijn er beduidend meer meisjes dan jongens die deze dag steunen en hier zich positief voor de camera over uitlaten. De 'jongens' die aan het woord komen zijn stuk voor stuk softe beta's, hun lot is dat ze als een 'orbiter' om die bi-meisjes mogen hangen en zullen worden ge-'friendzoned'. En dan hebben we nog die donkere meisjes die vreselijk aan het 'virtue signalen' zijn. Ze zijn druk bezig om te laten zien hoezeer ze deugen op deze heuglijke dag, die er voor andere mensen dan hen is maar toch eigenlijk volledig om hen draait. Ook dit soort narcistische types dienen jongens koste wat kost te vermijden!
Kortom, weer een slag gewonnen om de onnozele geesten van onze jeugd te vervuilen. Maar ach, ik ben gewoon een oude lul, alles is liefde en het maakt allemaal niets uit. Moreel relativisme is zoooooooooo 2017!
Mike