Ziektes kan je ook aanpraten. Anorexia en bulimia (veel te weinig of veel te veel eten) komt opvallend vaak voor bij jonge meisjes die juist op die leeftijd erg gevoelig zijn voor invloeden van buitenaf. Als je maar vaak genoeg op ze inspreekt geloven ze dat ze extreem veel minder of meer moeten eten. En doen dat dan ook. Ongeacht de gevolgen voor de gezondheid.
Bij transgenders, precies hetzelfde. Transgenders zijn niet gewone mensen die wat anders willen. Ze willen iets onmogelijks, en gaan zo ver dat ze zichzelf daarvoor ernstig verminken. Geen probleem als een man graag een jurk aan wilt trekken. Dat moet je zelf weten. Als je daardoor je baan kwijtraakt, of niet kan krijgen: goh, vervelend hoor. Dan moet je niet in een jurk naar je werk gaan. Simpel toch? Jij hebt de vrijheid om een jurk aan te trekken. De werkgever heeft de vrijheid om dat soort querulanten de deur te wijzen. Als je je werk kosteloos wilt doen heb je misschien een punt. Maar zolang de baas betaald mag hij eisen stellen.
Wat u waarschijnlijk niet weet is dat transgenders krankzinnig vaak zelfmoord plegen. Ongeveer de helft maakt er vroeger of later een eind aan. Dat hoorde ik op een transgender congres in Bangkok. De voorzitster (‘v’, ex ‘m’) kwam met de getallen. Ik viel bijna van mijn stoel toen ik dat hoorde. Dat is in Thailand waar transgenders (wij noemen ze ‘kathoeys’) grotendeels geaccepteerd zijn in de samenleving.
Omdat ze zo zielig zijn? Welnee. Er zijn veel meer straatarme mensen die flink meer reden hebben om voortijdig afscheid te nemen. Maar die doen dat niet. De belangrijkste reden is simpelweg je realiseren dat waar ze voor leven compleet onmogelijk is. Schoonheid vergaat. De meeste mensen vinden dat niet leuk maar accepteren dat. Ik ben echt niet blij met mijn kale plaatje, maar het zij zo. Dat hoort er bij. Transgenders denken dat ze vrouw zijn, maar helaas. Ze worden net zo kaal als ik … de natuur laat zich nu eenmaal niet foppen.
https://fenixx.org/2018/03/03/transgenders-wat-u-dus-niet-weet/
Mike