Maag/Darmklachten door sole/appelazijn?

Marjolijn ik lees dat je al kuren hebt gedaan. Jammer dat die slecht zijn bevallen

Misschien heb je die kuren zelf gedaan thuis en daardoor niet goed. Die 2e met senna erbij was zowiezo niet goed. Klinkt alsof dat die verpakking was van de drogist. En zoals iedereen weet wordt er heel wat in de handel gebracht uit winstbejach. En werden en worden we nog steeds op het verkeerde been gebracht. Dat was mijn reden om het onder goede begelijding te doen. Het kan wel thuis en op eigen houtje, van de Bankenhoeve heb ik info bewaard en kan kopieeren en opsturen. Alleen ter info, verder niets. Heb je tijdens je kuren ook darmen gereinigd met water? Rust genomen. Want er gebeurt nogal iets in je lichaam.

Het lijkt wel alsof je voor veel dingen allergisch bent. Lijkt me zinvol om daar eens achteraan te gaan.

Jeuk zou kunnen van koemelk. Heb ik ook heel erg. Dus gebruik uitsluitend geitenmelk. Gelukkig dichtbij te koop. Ik schrijf ook al 4,5 jaar alles op. Geeft inderdaad veel inzicht. maar ik doe nooit veel tegelijk. Volg ook niet het advies om weinig koolhydraten te eten. maar hou er wel rekening mee om het af te bouwen. Maar voeg stukje bij beetje van alles toe. Alle ingredienten om diaree te voorkomen had ik nagezocht. Gezonde dingen heb ik proefverpakkingen voor aangevraagd en gekregen.

Ik heb gelukkig nu tijd om alles na te zoeken, maar jij bent nog jong, misschien werk je en heb je kinderen, dan kun je niet de hele dag achter de computer zitten.

Ik heb een extreem goed produkt in huis, heb het meestal niet nodig maar wil het gaan gebruiken met de melkkuur. Ben het al weer aan het toevoegen. Het heet Darmmanagement van powerdetox. Misschien kun je een proefverpakking krijgen. En niet meteen aan de voorgeschreven dosis beginnen. Eerst kijken of het je bevalt en ergens doorheen roeren, yoghurt of zo, zodat het lekker blijft. Krijg je geen proefverpakking stuur ik je wat op. Het maakt de ontl. heerlijk zacht, geeft geen klachen aan de anus. Ik zie dit produkt nooit in de reclame-blaadjes staan. Wens je beterschap en succes.

 
Ik krijg buikpijn van darmmanagement, waarschijnlijk vanwege de vezels.

 
Grappig dat je dat zegt Boschje, ik neem uitsluitend kleine beetjes, en iedereen reageert anders, zo zie je maar weer. Heb jij 3 eetlepels per dag genomen? en langzaam begonnen? De ingredienten zijn in ieder geval oke.

 
Ja ik ben langzaam begonnen, maar kreeg toch last van mijn buik. Bij mijn man werkt het wel prima. Ik blijf bij de oxypowder. Daar voel ik me tot nu toe nog het beste bij, uiteraard kan dit voor mij niet losgekoppeld worden van wapf voeding.

Soms zijn mijn spijsverteringsklachten weer heviger en dan val ik terug op de botten bouillon totdat er weer rust in de tent is :)

 
@Liesje,

Heb niet de citroensapkuur van de drogist gedaan; zelf citroenen geperst en mengsel gemaakt van citroensap, ahornsiroop en beetje cayennepeper, (volgens boekje citroensapkuur...) daarbij moest je iedere ochtend en avond 1/2 tot heel theel. senna...

Ik heb nu tijd genomen om mezelf te genezen; zit al 2 jr burn-out thuis, ben niet aan het werk en geen kinderen... Op dit moment kan ik ook niet werkelijk, geestelijk gaat wel weer en zou het kunnen maar lichamelijk gaat het a jaren niet, helaas; de darmenklachten weerhouden mij van een normaal leven... Hoop ooit normaal te kunnen functioneren...

Wat betreft de allergieen heb begrepen dat dat te maken heeft met bijnieruitputting en dat komt natuurlijk ook weer voort uit de darmklachten... bij mij is alles begonnen met die darmklachten... en toen kwam er steeds wat bij.

Darmmanagement ken ik niet, zal eens kijken of ik proefverpakking kan krijgen. Zo niet zou het heel fijn zijn als je me wat op zou kunnen sturen...

@Boschje

Oxy powder heb ik nog staan, tijdje terug van iemand gekregen om uit te proberen... zal ik toc maar eens doen...

Bottenboullion wil ik ook gaan proberen, moet ik alleen nog even mee wachten, zit op dit moment in Berlijn en weet nog niet alles helemaal te vinden hier... dus waar ik geschikte botten kan krijgen... ;-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan