Voor de gelegenheid heb ik een nieuw account aangemaakt, aan een deel van mijn naam is te zien onder welke naam ik eerst meeschreef. Op het forum heb ik altijd veel gelezen en geleerd, vandaar dat ik nu even terugkom om mijn vraag te stellen, aangezien ik het zelf niet goed kan oplossen.
Momenteel heb ik enorm last van opkomend maagzuur, ik voel het zelfs een beetje prikken in de neus. Dit gaat al 3 weken af en aan zo door. Ik drink meerdere keren per dag sole, appelazijn en cranberrysap, maar het gaat niet weg. Mijn acupuncturist gaf kauwen op karwijzaad als tip: dit lijkt het gevoel iets te verzachten, maar dat is maar voor 10 minuten (overigens gelooft hij helaas in teveel maagzuur als oorzaak). Ja, ik heb nog stress soms, maar stukken minder dan voorheen, niet te vergelijken. Ik gebruik Superenzymes van NOW en Betaine HCL van NOW. Kunnen die pillen ook te heftig zijn? Ik krijg geen pijn als ik ze inneem.
Iemand nog een idee wat ik kan doen? Propolis gebruik ik ook, voel weinig tot geen effect. Mijn slokdarm lijkt inmiddels flink geïrriteerd :-(