Masai

zotteke

New member
Zijn mensen die tenger zijn en een lang smal hoofd hebben per definitie ongezond? Waar moeten we de Masai (en andere volkeren in het oosten van Afrika) die bekend staan om hun lange en fijne bouw in het gezondheidsspectrum plaatsen? Zijn ze ondanks een vetrijk eetpatroon gedegenereerd? Of gaat het toch om hun 'natuurlijke' bouw?

De Masai zijn allesbehalve dun, mager en tenger. Ze hebben wel degelijk een brede lichaamsbouw, het zijn geen breekbare sprietjes. Een groot verschil met lange, dunne en magere westerse mensen.

Mike

Met 'breed' bedoel ik het tegenovergestelde van tenger en mager. Als je naar hun skelet zou kijken, zie je wat ik bedoel...

Mike

Maar hoe zit het met lange hoofden? Zijn ze altijd een uiting van degeneratie? Willem Oltmans bijv had een lang hoofd maar wel een geprononceerde kaaklijn en hoge jukbeenderen.

Beginnende degeneratie. Je ziet inderdaad al de versmalling van de neus en de verlenging van het gezicht, maar tegelijkertijd een breed voorhoofd, hoge jukbeenderen en een geprononceerde kaaklijn. Daarnaast was Oltmans homoseksueel. Of dit gezien moet worden als degeretie, daarover zijn hier de meningen verdeeld, dus doe hiermee wat je wil.

Ik had overigens altijd veel waardering voor Willem Oltmans! Hij is jarenlang structureel tegengewerkt door de Nederlandse staat, maar hij bleef als een luis in de pels doorvechten. Poncke Prinsen was ook zo iemand. Ik mag deze mensen wel!

Mike

Quote:
Beginnende degeneratie. Je ziet inderdaad al de versmalling van de neus en de verlenging van het gezicht, maar tegelijkertijd een breed voorhoofd, hoge jukbeenderen en een geprononceerde kaaklijn. Daarnaast was Oltmans homoseksueel. Of dit gezien moet worden als degeretie, daarover zijn hier de meningen verdeeld, dus doe hiermee wat je wil.

Dan moet ik maar accepteren dat ik degenereerd ben :lol: Ik heb namelijk een lang hoofd.

Quote:
Ik had overigens altijd veel waardering voor Willem Oltmans! Hij is jarenlang structureel tegengewerkt door de Nederlandse staat, maar hij bleef als een luis in de pels doorvechten. Poncke Prinsen was ook zo iemand. Ik mag deze mensen wel!

Wist je dat Oltmans ervan overtuigd was dat 9/11 een inside job was?

Troost je, zotteke, ik ken NIEMAND die geen tekenen van degeneratie vertoont, incl. mezelf!

Nu stijgt die Oltmans nog veel meer in mijn achting!

Mike

Willem Oltmans is geweldig. Er bestaat een prachtig interview met Theo van Gogh, uit 1997. De eenmotorige mug, op DVD te verkrijgen. Oltmans spreekt over de rol van Luns en de rol van Bernard. Er bestaat 16 uur, het is gecompileerd tot ongeveer 3 uur.

Aan het eind van het interview met Van Gogh zegt Oltmans dat hij nog wel een boekje open kan doen over het koninklijk huis, waar hij uiteraard meer over wist dan de gemiddelde minister-president. Maar hij besluit dat niet te doen. Dus zitten we nog steeds met een huis vol raadselen. Ach ja..

Sowieso valt er een hoop te leren van onze 'Zwarte Schapen': van '99 tot '02 bestond er het interviewprogramma het zwarte schaap van Inge Diekman. Als je die afleveringen terugziet (uitzendinggemist), is het eerste wat opvalt: kwaliteit! Nog maar 10 jaar geleden bestond er nog zoiets als kwalitatief goede televisie.

Hier nog 1 hoor Zotteke, ik heb ook een lang hoofd! Maar ik heb er iets op gevonden, ik heb vandaag een prachtige ponny geknipt! :D

Bij mijn ogen ben ik niet heel smal wel iets meer bij mijn kin en kaak maar heb wel van nature kaasrechte tanden en een goed gebit.

Mijn heupen hebben ook de ideale ratio 100/70 en heb ook met gemak 2 kinderen gebaard.

Een ander heeft weer een wat ronder hoofd en smalle heupen met een dikke buik.

Mike, ik zie trouwens ontzettend veel jonge meiden (tieners)met de meest prachtige haarbossen rondlopen. Echt dik mooi vol glanzend haar. Hoe is dat te verklaren?

Ik zie ook heel veel jonge meiden met mooie ronde gezichten en een mooi gevormd lichaam met brede heupen

Heb ook zo een buurvrouw,maar ze heeft wel een hele moeilijkevbevalling gehad wat uitliep op een keizersnede

Borstvoeding ging niet

En ik,lang en dun,hoog voorhoofd smal gezicht(klinkt erger dan ik er uit zie haha)

Had 4 makkelijke bevallingen en ze allen met gemak lang gevoed

Dus soms snap ik het het niet zo

Ik zie net Roxanne Hazes in de tv gids. Echt een heel rond hoofd, veel ronder dan haar moeder en broer(tje?).

Haar vader had natuurlijk ook echt een rond hoofd, die genen zijn mooi doorgegeven dan.

Hiervoor waren ze ook niet klein hoor,heb haar vaak op tv gezien,en ja als je geld zat hebt moet alles nog mooier en groter.

Quote:
Hiervoor waren ze ook niet klein hoor,heb haar vaak op tv gezien,en ja als je geld zat hebt moet alles nog mooier en groter.

Mooier zal het vast niet geworden zijn...

Onnatuurlijker wel!

Het is een inkopper op dit forum om er tegenaan te kijken zoals ik dat doe, maar ik begrijp het met wat ik nu weet echt niet meer dat vrouwen die implantaten in hun borsten nemen zeg, de Sylvia Millecamaffaire nog vers in het geheugen en die pip-affaire indachtig.

Of ze er nou zogenaamd mooier op worden of niet, die borsten.

Ik begrijp het niet.

Ook begrijp ik niet dat vrouwen borsten verkleinen, maar je moet het natuurlijk meemaken om van die zware borsten aan je lijf te hebben hangen om de conclusie te trekken dat je zo niet langer verder wil met zware hernia.

Met wat ik nu weet: geen mes/narcoses noch verdovingen in mijn lijf waar dan ook niet en al helemaal geen siliconen, kunstheupen, liever ook geen kunsttanden, pacemakers, noch gedoneerde organen en meer van die ongein.

Ik zit al met veel giftige composietvullingen in mijn kiezen te koekeloeren, ik ben keurig gevaccineerd volgens de gangbare vergiftigingsprotocollen en mijn amandelen zijn er ook uitgerukt.

Ik hoef niet nog meer rotzooi in mijn lijf.

Sjezus wat een zelfverminking allemaal.

Helaas dicht in mijn buurt zijn er vrouwen die echt implantaten hadden of zelfs ook aspireren in hun lijf.

Eentje heeft ze al weer laten verwijderen omdat die dingen ook inderdaad gingen lekken.

En het ergste is dat haar dochter ze nu ook wil: implantaten.

Het is niet te geloven: bij haar moeder gingen ze lekken en dan heeft ze nog die aspiraties.

Ik kan er niet bij: tenzij ze doodsdrang heeft: komt vaker voor.

Quote:
Met wat ik nu weet: geen mes in mijn lijf waar dan ook niet en al helemaal geen siliconen, kunstheupen en meer van die ongein.

Natuurlijk ben jij baas over eigen lichaam, maar ik beschouw een kunstheup echt niet als ongein.

Een oude gepensioneerde buurman van me liep jaren mank, met een versleten heup.

Op een gegeven moment kon hij bijna helemaal niet meer lopen. Kon amper zijn hond nog uitlaten. Zijn vooruitzicht was een rolstoel.

Maar een kunstheup veranderde zijn leven! Hij loopt inmiddels al weer ruim tien jaar als een kievit. Loopt uren met zijn hond in het bos, en heeft enorm veel plezier in het leven.

Dat zie ik dus heel anders als een onnodige borstvergroting.

Dat vrouwen die echt bijna niets hebben aan voorgevel, daar enorm mee zitten, kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar dat vrouwen die een gemiddelde boezem omvang hebben, deze laten vergroten kan ik geen enkel begrip voor hebben.

Vaak zijn het ook die omhooggevallen artiesten, die ineens zoveel geld hebben, dat ze er niets nuttigs mee weten te doen, die aan die ongein beginnen.

Een kunstheup zie ik dus niet als ongein.

Ja ik begrijp wat je bedoelt wat die kunstheup aangaat Ufo, maar ik laat het toch liever niet zover komen: want het is wel lichaamsvreemd materiaal wat men dan in je heup stopt.

En we weten nu als het goed is wat nodig is om dat te voorkomen.

Ik heb een botscan laten doen: en de lijn doortrekkend zeiden ze dat ik een kunstheup zou kunnen verwachten nodig te gaan hebben op mijn 60ste!

Een collega van mij, zijn vrouw, die heeft iets van een pin of zo in haar lijf laten opereren: iets dat de ruggewervels aan elkaar heeft gekregen: maar haar lichaam accepteert het materiaal van die pin niet.

En het lichaam gaat bij die pin steeds verder ontsteken; nu schijnt het zo te zijn dat als ze opnieuw geopereerd moet worden dat haar gezondheid nog verder achteruit zal hollen.

Ik vind dat zo vreselijk: hadden ze dat dan niet van tevoren kunnen bedenken dan?

Ik bedoel met ¨ze¨ de artsen in eerste instantie.

Je zegt:
Quote:
Dat vrouwen die echt bijna niets hebben aan voorgevel, daar enorm mee zitten, kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar dat vrouwen die een gemiddelde boezem omvang hebben, deze laten vergroten kan ik geen enkel begrip voor hebben.

Ik denk ook: als vrouwen de werkelijke gezondheidsafweging kenden dan zouden ze nooit implantaten overwegen.

Haren verven is ook zo;n ding trouwens: ik heb het veel laten doen in het verleden.

Ik vind mijn haar ook echt mooier als het lichter geverfd wordt, liefst een beetje coupe soleil-achtig met verschillende kleurtjes.

Maar wat daar allemaal voor troep voor gebruikt wordt zeg, mijn hemel.

Voor mij hoeft het wat dat betreft allemaal niet meer.

Wel wil ik nog met natriumbicarbonaat en h202 aan de slag in mijn haren in de toekomst als ik er de rust voor heb, want die heb ik er nu jammer genoeg niet voor.

Lievergezond,

Veel lezen op het forum, de sole gebruiken, rauwe melk drinken, en op je 60ste die arts uitlachen met een gezonde natuurlijke heup, die nog lang mee kan gaan.

Lievergezond,

En die vrouw van je collega zou er m.i. eveneens goed aan doen om de sole te gaan gebruiken en rauwe melk te drinken. Misschien ook nog een kuurtje met biest.

Daarnaast zou ze omega 6 kunnen bannen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan