Quote:
Nee Mike, die wijsheid is helemaal niet verloren gegaan, die zit van nature ingebouwd.
Hier ben ik het natuurlijk volledig mee eens. Daarom schreef ik ook dat deze wijsheid verloren LIJKT te zijn gegaan. Niets gaat echter verloren. Allereerst wordt alles opgeslagen in het Akasha-veld, daarnaast bevatten al onze cellen essentiele info die onze voorouders door ervaring hebben opgedaan.
Ik vind het daarom des te kwalijker als een imker gaat schermen met 'onderzoek' van een ziekenhuis, dat 'aantoont' wat de mensheid ALLANG wist, ZONDER enige vorm van 'wetenschap'! Nog erger wordt het als men dan streeft naar een biologisch gemodicifeerde variant die te patenteren valt, tegenover de niet-patenteerbare natuurlijke variant. Honing is inderdaad niet los te zien van alle andere bijenproducten, die ALLEMAAL geneeskrachtige werking hebben, ZELFS bijengif!
De werkelijke redenen waarom het niet goed gaat met de bijen:
1. genetisch gemodificeerde gewassen (bijen die zich tegoed doen aan de bloemen van biologisch geteelde gewassen doen het juist prima)
2. pesticiden (bijen die zich tegoed doen aan de bloemen van biologisch geteelde gewassen doen het juist prima)
3. verstoring van het elektromagnetische veld van de aarde (dezelfde reden waarom zwermen vogels uit de lucht vallen en waarom walvissen aanspoelen op het land)
De varrao-mijt is het SYMPTOOM, niet de oorzaak! Het is zinloos om de brandweermannen de schuld te geven van de brand.
Mike