Meer dan 3000 bezoekers per dag!

en die terugkomen, aanmelden en blijven steken heb je nog niet eens verteld/geteld........

top!

 
SUPER MIKE :!: GEFELICITEERD, ik hoop dat er nog meer :idea: gaan branden.

Wanneer kom je op tv bij een spraakmakend programma?

Miek.

 
Quote:
Hoe werkt dat tel-systeem?


Werkt direct op serverniveau, genaamd webalizer. Die telt bezoeken van unieke IP adressen per dag, we zitten nu op 3500 uniek per dag. Qua hits is het helemaal niet normaal meer: we zitten op 60.000 hits per dag!

 
Het is idd. een forum met steeds weer vernieuwende informatie. Het blijft een zeer interessant forum. Het is niet alleen voeding wat te sprake komt, maar ook andere relevante onderwerpen.

Mika chapeau voor je energie wat je in dit forum steekt, en hopelijk worden steeds meer mensen

wakker, en laten ze hun hersenen niet op glucose draaien maar op een ketogene energie! Overigens luister ik ook elke week naar gezondheidsradio, wat ik ook een goede informatie bron vindt.

zizou789

 
Ik kwam hier een maand geleden terecht toen ik "Kerry Gold Boter" googlede :D ! Dankzij dit forum heb ik nu de beschikking over kombucha, kefir en binnenkort waterkefir. Hier was ik al jaren naar op zoek en ik ben er heel blij mee. Ik at al wapf en kende de Amerikaanse website, maar hoe handig is het om al je vragen gewoon in het Nederlands te kunnen stellen en nog meteen antwoord te krijgen ook. Voor mij is dit forum echt een toppertje en mensen zijn hier veel aardiger en behulpzamer dan op de meeste andere fora.

Gefeliciteerd Mike!

 
Inderdaad Oker; ik kom hier pas een paar dagen ivm penetrante kiespijn na een vullinkje en constateerde eveneens; wat een boel aardige & betrokken mensjes bestaan er nog in ons kikkerlandje. Hartverwarmend! Heb Mike indertijd leren kennen -nou ja; een beetje dan- tijdens een enthousiaste en interessante lezing enne..dan gaat de beer verder los :lol: Ik probeer me geen ongeluk te lezen hier, maar een beetje gedoseerd te werk te gaan. Moeilijk vind ik wel dat ik juist steeds minder vlees ben gaan eten de laatste jaren -zielig/milieu/etc.- en melk -al is 't ie rauw- alleen iets voor baby's en kalfjes vind. Zelfs de bio-boerderij waar ik jaren mijn inkopen deed, haalde de kalfjes weg bij de moeder om die vervolgens voor ons te kunnen blijven uitmelken. Ook in het -zelfvoorzienende- klooster waar ik mijn afstudeerscriptie schreef -ik liep daarnaast mee met de monniken- hanteerden ze deze procedure die ik tamelijk schokkend vond! Mijn lievelingsseries van de BBC over de natuur worden min of meer verpest door 't besef dat het eigenlijk maar om een ding draait: eten of gegeten worden. Daaraan zou ik me graag willen ontworstelen dmv het louter eten van plantaardige producten. Alhoewel ik moet bekennen dat ik een stuk vlees op zijn tijd echt heerlijk vind! Noem mezelf dus een gemankeerde vegetarier :-) Daarnaast herinner ik me hoe vroeger iedereen altijd als eerste met een pannetje zelfgetrokken bouillon aan kwam zetten in gevallen van ziek/zwak eo misselijk. Wat een enorm dilemma! Niettemin; congratulations Mike! En dat er zomaar nergens een prijskaartje aanhangt! Ongelofelijk..

 
Wauw, gefeliciteerd! :D Ik had wel het idee dat er best wat mensen meelazen, maar zó veel!?

 
Quote:
Als ik de site bezoek, word ik telkens weer uitgelogd.



Als je inlogt kun je toch aanvinken dat je ingelogd wilt blijven? Als je dan je internet afsluit en je surft later weer naar het forum dan ben je al ingelogd. Althans bij mij werkt het zo wel.

Lia

 
Fijn Mike dat er zoveel unieke bezoekers zijn, daarvan lezen er heel veel mee zonder dat wij weten wie ze zijn. Maar dat geeft niet, als ze maar iets doen met de informatie die hier te vinden is en dat ze er baat bij hebben. Dat is veel belangrijker dan dat men zich 'laat zien'. Dus mensen blijf lezen en informeer de mensen in je omgeving over dit forum, Weston Price en de heilzame werking van goede voeding.

Lia

 
Gefeliciteerd Mike als oprichter en gefeliciteerd alle mensen die bijgedragen hebben aan de opbouw van dit forum en dan bedoel ik ook de vragenstellers die de onderzoekers en schrijvers weer activeren om meer te vinden en meer te delen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan