K
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat begint globaal om een uur of 12 a1 eerder zijn er geen uitslagen te verwachtenHeeft iemand een link voor de live uitzending en vanaf wanneer is die te bezien?
Dorothé
Dank. Weet je ook of er een link is?Dat begint globaal om een uur of 12 a1 eerder zijn er geen uitslagen te verwachten
Vanaf 6pm op Rsbn ( 12 uur dus )Dank. Weet je ook of er een link is?
Ik zie in het artikel van Henk
Maar echt een uitzending waar je het kunt volgen is dat niet (geloof ik).Live Map of 2022 Senate Election Results
Follow our live map to see the latest Senate election results.www.bloomberg.com
Dorothé
Ik niet maar Kees welDank. Weet je ook of er een link is?
Ik zie in het artikel van Henk
Maar echt een uitzending waar je het kunt volgen is dat niet (geloof ik).Live Map of 2022 Senate Election Results
Follow our live map to see the latest Senate election results.www.bloomberg.com
Dorothé
Sorry maar Fox? Die was toch mainstream?
RSBN Newsmax en OANN is betrouwbaarder denk
Newsmax heeft de schijn opgehouden, volgens mij enkel RSBNSorry maar Fox? Die was toch mainstream?
RSBN Newsmax en OANN is betrouwbaarder denk
Ik ben bang dat ze vandaag weer hetzelfde gaan proberen. Maar of dat deze keer gaat lukken?In 2020 had ik vier bronnen die claimden allen live te zijn en op alle vier de schermen zag ik andere uitslagen, hoezo fraude ?
Kijk maar eens en hoe :Ik ben bang dat ze vandaag weer hetzelfde gaan proberen. Maar of dat deze keer gaat lukken?