Alleen lees ik daar dat je het met gedestilleerd water zou moeten drinken, wat mij niet verstandig lijkt. Ik drink het gewoon met kraanwater. Of dat wel verstandig is, durf ik niet te zeggen, maar totdat ik een beter alternatief heb, doe ik het denk ik maar op deze manier.
Gedistilleerd water is in Amerika een vereiste, omdat het kraanwater daar fluor en chloor bevat, zodoende. Nederlands kraanwater bevat geen toegevoegde fluor of chloor en is dus prima te gebruiken voor H2O2-verdunningen.
Ik heb trouwens via een linkje van Mike veel gelezen over het wel of niet bestaan van virussen. Zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Nu snap ik die opmerking ook beter om me niet al te veel te concentreren op het XMRV virus. Wel slik ik virusremmers (Viruxan) en zodra ik daarme stop, breken er koortsuitslag, blaasontsteking en meer van dat soort ongein meteen door. Op basis van die ervaring wil ik toch eigenlijk die virusremmers blijven gebruiken. Maar wel tegenstrijdig, als je iemands redenatie hoort dat een virus mss helemaal niet kan bestaan in de betekenis die wij kennen...
Er is nog nooit een levend organisme aangetoond in mensen dat we een virus noemen. Wat we wel vinden is aangetast mitochondrisch DNA-materiaal. De mitochondrieen sterven hierdoor en dus is het nog steeds geen levend organisme. 'Virus' betekent van oorsprong: gifstof. Het is dus vergiftiging van onze mitochondrieen door vervuiling van het bloed dat werkelijk plaatsvindt. Dit legt de verantwoordelijkheid van het schoonmaken en schoonhouden van ons bloed bij onszelf, maar het is zoveel makkelijker om een niet-bestaand micro-organisme de schuld te geven van de vervuiling/vergiftiging. Dan berust alles immers op 'toeval' en hoeven we zelf helemaal niets te doen! Het is een modern bijgeloof, waarbij we alles toeschrijven aan 'boze geesten'.
Elke dag drie druppels meer en ik moet zeggen dat ik gisteren heerlijk heb hardgelopen, terwijl de omstandigheden voor mij niet echt gunstig waren: kou, regen, laat op de dag, minder koolhydraten en caffeïne... Kan ik het aan de extra zuurstof toeschrijven? Of is dit een placebo-effect?
Dat is inderdaad de extra zuurstof. De vraag is echter of jij met jouw klachten wel moet hardlopen. CVS = bijnieruitputting. De gouden regel isL rust, rust en nog eens rust. Het lijkt erop dat jij een endorfine-junkie bent. Dat is de reden waarom je hardloopt en ook waarom je zo gek bent op nachtschades.
Mike