Miep stelt zich voor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miep
  • Startdatum Startdatum
Moeilijk te zeggen Miep. Ik ga binnenkort naar Vincent ten Klooster toe, die zit in Groningen. Na het bekijken van zijn site en de links die ik er heb gevonden lijkt dat me eentje die holistisch is ingesteld.

Je andere vragen... Het kan inderdaad beide kanten op gaan. Colon (forumlid die hier helaas niet zoveel is ivm drukte) heeft hier veel kennis over. Maar uiteindelijk komt het er altijd op neer dat je iemand zult moeten bezoeken die weet waar ie het over heeft.

@kaaskanlekkerzijn
De verwijzing geeft wel informatie, maar om erachter te komen wat je eraan kunt doen, hopen ze dat je $300,- neertelt. Ik kijk nog even verder... Maar alle info die ze geven lijkt wel heel logisch. Ik ga me in die richting zeker wat meer verdiepen.

Ik heb trouwens via een linkje van Mike veel gelezen over het wel of niet bestaan van virussen. Zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Nu snap ik die opmerking ook beter om me niet al te veel te concentreren op het XMRV virus. Wel slik ik virusremmers (Viruxan) en zodra ik daarme stop, breken er koortsuitslag, blaasontsteking en meer van dat soort ongein meteen door. Op basis van die ervaring wil ik toch eigenlijk die virusremmers blijven gebruiken. Maar wel tegenstrijdig, als je iemands redenatie hoort dat een virus mss helemaal niet kan bestaan in de betekenis die wij kennen...

Ik ben echt blij dat dit forum mij helpt meer informatie bij elkaar te zoeken. Ik neem niet zomaar alles aan, maar ben wel bereid om veel uit te proberen. Ondertussen is de H2O2 binnengekomen (10%) en ben ik begonnen met drie druppels op een glas water. Elke dag drie druppels meer en ik moet zeggen dat ik gisteren heerlijk heb hardgelopen, terwijl de omstandigheden voor mij niet echt gunstig waren: kou, regen, laat op de dag, minder koolhydraten en caffeïne... Kan ik het aan de extra zuurstof toeschrijven? Of is dit een placebo-effect? Of komt het doordat ik beter slaap nu ik de nachtschades laat staan?

Dat laatste is voor mij trouwens wel een echte uitdaging! Zo kom ik er achter dat ik de hele dag door tomaat en peper at, hooguit afgewisseld door paprika en aardappel.... Het is echt even aanpassen. Ik geef toe dat ik toen ik er mee stopte stiekem ergens hoopte dat het niet de oorzaak zou zijn, omdat ik het zo graag eet, maar na één goede nacht denk je daar wel anders over!!!

Nog een vraagje over de H2O2: als ik zo opbouw en straks op het equivalent van 20 druppels 35% zou komen, wat doe ik dan? Afbouwen? Onderhoudsdosering?

Ik heb ondertussen in het boek van James Paul Roguski gevonden dat je na het opbouwen van de H2O2 1-3 weken op deze dosering kunt blijven, en je daarna weer afbouwt. Alleen lees ik daar dat je het met gedestilleerd water zou moeten drinken, wat mij niet verstandig lijkt. Ik drink het gewoon met kraanwater. Of dat wel verstandig is, durf ik niet te zeggen, maar totdat ik een beter alternatief heb, doe ik het denk ik maar op deze manier.

Nu drink ik dus 's-morgens eerst de H2O2 met een glas water, na een half uur neem ik mijn medicijnen die een half uur voor het ontbijt ingenomen moeten worden, nl. de thyreoïdum, dan ook maar meteen de ldn en na een half uur begin ik met een sole met een scheutje appelazijn (door een rietje ver achterin mijn mond, zodat het mijn tanden bijna niet kan raken). Als ik als ontbijt dan ook nog eens rauwe geitenmelk neem, begrijp je zeker wel dat ik een vaste bezoeker van het toilet word?! Ik blijf plassen! Zou ik wat kunnen combineren?

Alleen lees ik daar dat je het met gedestilleerd water zou moeten drinken, wat mij niet verstandig lijkt. Ik drink het gewoon met kraanwater. Of dat wel verstandig is, durf ik niet te zeggen, maar totdat ik een beter alternatief heb, doe ik het denk ik maar op deze manier.

Gedistilleerd water is in Amerika een vereiste, omdat het kraanwater daar fluor en chloor bevat, zodoende. Nederlands kraanwater bevat geen toegevoegde fluor of chloor en is dus prima te gebruiken voor H2O2-verdunningen.

Ik heb trouwens via een linkje van Mike veel gelezen over het wel of niet bestaan van virussen. Zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Nu snap ik die opmerking ook beter om me niet al te veel te concentreren op het XMRV virus. Wel slik ik virusremmers (Viruxan) en zodra ik daarme stop, breken er koortsuitslag, blaasontsteking en meer van dat soort ongein meteen door. Op basis van die ervaring wil ik toch eigenlijk die virusremmers blijven gebruiken. Maar wel tegenstrijdig, als je iemands redenatie hoort dat een virus mss helemaal niet kan bestaan in de betekenis die wij kennen...

Er is nog nooit een levend organisme aangetoond in mensen dat we een virus noemen. Wat we wel vinden is aangetast mitochondrisch DNA-materiaal. De mitochondrieen sterven hierdoor en dus is het nog steeds geen levend organisme. 'Virus' betekent van oorsprong: gifstof. Het is dus vergiftiging van onze mitochondrieen door vervuiling van het bloed dat werkelijk plaatsvindt. Dit legt de verantwoordelijkheid van het schoonmaken en schoonhouden van ons bloed bij onszelf, maar het is zoveel makkelijker om een niet-bestaand micro-organisme de schuld te geven van de vervuiling/vergiftiging. Dan berust alles immers op 'toeval' en hoeven we zelf helemaal niets te doen! Het is een modern bijgeloof, waarbij we alles toeschrijven aan 'boze geesten'.

Elke dag drie druppels meer en ik moet zeggen dat ik gisteren heerlijk heb hardgelopen, terwijl de omstandigheden voor mij niet echt gunstig waren: kou, regen, laat op de dag, minder koolhydraten en caffeïne... Kan ik het aan de extra zuurstof toeschrijven? Of is dit een placebo-effect?

Dat is inderdaad de extra zuurstof. De vraag is echter of jij met jouw klachten wel moet hardlopen. CVS = bijnieruitputting. De gouden regel isL rust, rust en nog eens rust. Het lijkt erop dat jij een endorfine-junkie bent. Dat is de reden waarom je hardloopt en ook waarom je zo gek bent op nachtschades.

Mike

Bedankt voor je uitleg, Mike. Ik leer elke dag bij.

Het hardlopen gaat idd op een heel laag pitje, maar op deze manier in beweging blijven voelt voor mij wel heel goed. Geeft ook een bepaalde rust.

Chocola eten valt zeker ook onder mijn endorfine-junkie gedrag... :lol: ik zie wat je bedoelt...

Het hardlopen gaat idd op een heel laag pitje, maar op deze manier in beweging blijven voelt voor mij wel heel goed. Geeft ook een bepaalde rust.

Dit geeft aan dat je te maken hebt met een bepaalde basisstress, die je aanzet tot vechten of vluchten. Rennen = vluchten. Door langdurig te rennen produceer je uiteindelijk endorfines, als beloning dat je wegloopt voor het gevaar en om te voorkomen dat je uitgeput raakt of pijn voelt, de zogeheten 'runners' high'. Dit is een vorm van stimulatie, net als dat sigaretten roken sommige mensen 'rust' geeft.

Mike

Via één van de posts hier op het forum ben ik terechtgekomen op de site van Exendo. Daar zag ik interessante dingen, o.a.:

http://exendo.be/wp-content/uploads/2015/07/De-biologie-van-het-loslaten.pdf

Hier werd mijn interesse voor hydrocortison weer aangewakkerd. In het verleden heb ik dat wel eens gebruikt, met als dosering 5 mg bij het ontbijt en 2,5 mg bij de lunch.

Ik zou toch nog weer eens willen proberen of ik er baat bij heb. Zou ik meteen weer met die dosis moeten beginnen, of kan ik het beter langzaam opbouwen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan