mijn man doet niet mee

dus je hoeft niet nuchter te zijn, moet je wel rekening houden met eten, kan het bv na een half uur als je gegeten hebt.

 
Loopt je man nog steeds met pijn rond en zonder hierin wat voor actie genomen te hebben? Hoe functioneert hij dan nog?

Advies is simpel, neem bitterzout in. Voor, na, tijdens het eten, het maakt niet uit. Kleine slokjes, grote slokken, met citroen, zonder citroen, met appelazijn of zonder, het maakt niet uit!

Ik zou zelf wel appelazijn of citroensap toevoegen, anders is t helemaal niet te drinken. En ik ga zelf voor zo snel mogelijk het glas leeg, achter elkaar.

Wat is het dat jou of je man tegenhoudt om het bitterzout in te nemen?

 
Dat vraag ik me ook af hoe hij het vol houdt, maar ik kan praten wat ik wil hij zal het toch zelf moeten doen, hij is wat dat betreft een keiharde maar daar bereik je weinig mee. Ergens kan ik het wel begrijpen hij kan het niet gebruiken om onderweg de hele tijd naar de wc te moeten. Ik moet gaan, ik laat je wat weten, bedankt voor je belangstelling :D

 
Vanille, Wij gaan vanmiddag omstreeks 15:00 er naartoe. We hebben het gevonden :D

Misschien zien we je nog. Groetjes en beterschap voor je arme mannetje :wink:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan