G
Guest
Guest
Quote:
Lever in de vorm van Hausmacher wil nog wel, maar de rest gaat hij echt niet eten..
Hoe je het klaarmaakt maakt echt een enorm verschil.
En het is echt de moeite waard omdat het goedkoop is en een klein beetje is al genoeg.
It's nature's multi vitamin !
Wat je kan doen om het beter eetbaar te maken:
1 Een uur of zo in een bakje melk laten weken
2 Zachtjes bakken, de binnenkant moet nog rose zijn
3 Velletje eraf halen
4 Serveren met spek en uien.
5 Smeer er wat mosterd op
6 Begin niet meteen met een groot stuk maar twee keer per week 50 gram of zo.
7 Fijn malen en door de gehakt doen. (niet teveel anders merk je dat)
Quote:
zegt hij dat hij het toch kookt voor in de koffie en dat het dus niet uitmaakt (..)
Daar zit wat in toch?
Quote:
Zijn die kippennekken van de dierenwinkel wel bio dan? Darf is dus wel allemaal bio? 3,40 per kilo is niet duur nee, ik betaal het 10-voudige bij de bioslager! Hoe maak jij hart en nieren klaar? Ik heb al heel lang lamsharten en nieren in de vriezer liggen, 1x in een stew gedaan met rundvlees, maar dat viel niet in goede aarde, niemand vond dat lekker
Darf is bio, het komt (of het gaat naar) de groene weg slager.
Waar betaal jij precies het 10-voudige van bij de bio slager?
Edit: ik zie het al. Voor de lever. Wauw...
Nieren kunnen een vreemde smaak hebben maar als je half om half hart en rundvlees neemt in de stew dan proef je dat niet echt is mijn ervaring.
Hier is de site van darf. Het is biologisch en "geschikt voor menselijke consumptie al doet niemand dat meer natuurlijk" :wink:
http://www.darf.info/pages/barf-artikelen.php
Lever in de vorm van Hausmacher wil nog wel, maar de rest gaat hij echt niet eten..
Hoe je het klaarmaakt maakt echt een enorm verschil.
En het is echt de moeite waard omdat het goedkoop is en een klein beetje is al genoeg.
It's nature's multi vitamin !
Wat je kan doen om het beter eetbaar te maken:
1 Een uur of zo in een bakje melk laten weken
2 Zachtjes bakken, de binnenkant moet nog rose zijn
3 Velletje eraf halen
4 Serveren met spek en uien.
5 Smeer er wat mosterd op
6 Begin niet meteen met een groot stuk maar twee keer per week 50 gram of zo.
7 Fijn malen en door de gehakt doen. (niet teveel anders merk je dat)
Quote:
zegt hij dat hij het toch kookt voor in de koffie en dat het dus niet uitmaakt (..)
Daar zit wat in toch?
Quote:
Zijn die kippennekken van de dierenwinkel wel bio dan? Darf is dus wel allemaal bio? 3,40 per kilo is niet duur nee, ik betaal het 10-voudige bij de bioslager! Hoe maak jij hart en nieren klaar? Ik heb al heel lang lamsharten en nieren in de vriezer liggen, 1x in een stew gedaan met rundvlees, maar dat viel niet in goede aarde, niemand vond dat lekker
Darf is bio, het komt (of het gaat naar) de groene weg slager.
Waar betaal jij precies het 10-voudige van bij de bio slager?
Edit: ik zie het al. Voor de lever. Wauw...
Nieren kunnen een vreemde smaak hebben maar als je half om half hart en rundvlees neemt in de stew dan proef je dat niet echt is mijn ervaring.
Hier is de site van darf. Het is biologisch en "geschikt voor menselijke consumptie al doet niemand dat meer natuurlijk" :wink:
http://www.darf.info/pages/barf-artikelen.php