Hallo allemaal,
Ik ben een paar weken aan het sleutelen met mijn voeding en supplementen.
Zo ziet mijn dag er ongeveer uit:
Ontbijt:
- 1 glas water met 1 tl. sole en 1 tl. Bragg's appelazijn
- Supplementen: 0.5 tablet enzymen; 1x 100mg vitamine C; 1x Vitamine B complex; 1x capsule levertraan/boterolie; 1x kelpasan; 1x Golden Naturals Lever formule; 10ml Floradix
- 1 kom bottenbouillon + 1 tl. gelatine poeder
- 1 glas melk kefir
- Ontbijt
Lunch:
- Supplementen voor lunch: 0.5 tablet enzymen; 1x capsule levertraan/boterolie; 1x Golden Naturals Lever formule
- Lunch
- 2 paranoten
Diner:
- Supplementen voor diner zijn gelijk aan ontbijt
- Diner
In de avond:
- 1 glas melk kefir
Resultaat:
De eczeem op mijn hoofd is minder geworden, soms bijna weg. Ook slapen gaat een stuk beter. Ik voel me fitter als ik op sta.
Daar voor in de plaats heb ik veel jeuk op rug en hoofd en heb ik 2 plekken droge huid op de rug die erg irriteren. Dit heb ik vorig jaar in de winter ook gehad, maar is toen uit zichzelf weer weg gegaan.
Zou het kunnen dat klachten eerst erger worden? Of dat oude klachten eerst weer terug komen? Wat zijn jullie gedachten hier over?
Ik ben een paar weken aan het sleutelen met mijn voeding en supplementen.
Zo ziet mijn dag er ongeveer uit:
Ontbijt:
- 1 glas water met 1 tl. sole en 1 tl. Bragg's appelazijn
- Supplementen: 0.5 tablet enzymen; 1x 100mg vitamine C; 1x Vitamine B complex; 1x capsule levertraan/boterolie; 1x kelpasan; 1x Golden Naturals Lever formule; 10ml Floradix
- 1 kom bottenbouillon + 1 tl. gelatine poeder
- 1 glas melk kefir
- Ontbijt
Lunch:
- Supplementen voor lunch: 0.5 tablet enzymen; 1x capsule levertraan/boterolie; 1x Golden Naturals Lever formule
- Lunch
- 2 paranoten
Diner:
- Supplementen voor diner zijn gelijk aan ontbijt
- Diner
In de avond:
- 1 glas melk kefir
Resultaat:
De eczeem op mijn hoofd is minder geworden, soms bijna weg. Ook slapen gaat een stuk beter. Ik voel me fitter als ik op sta.
Daar voor in de plaats heb ik veel jeuk op rug en hoofd en heb ik 2 plekken droge huid op de rug die erg irriteren. Dit heb ik vorig jaar in de winter ook gehad, maar is toen uit zichzelf weer weg gegaan.
Zou het kunnen dat klachten eerst erger worden? Of dat oude klachten eerst weer terug komen? Wat zijn jullie gedachten hier over?