Mike Donkers bedankje

Mike, dank!

Voor dit forum waarin Weston Price zo goed wordt uitgedragen.

Elke dag leer ik iets en elke dag ben ik op het forum te vinden.

Het blijft maar boeien.

 
Echt Top Mike, Vroeger had ik voetballers als voorbeeld/idolen nu ben jij dat samen met Weston Price.

Dit forum heeft mij zoveel geholpen met genezen. Ik ben er nog lang niet maar het gaat alleen maar beter :D. Ook heb ik een hele andere kijk op het leven gekregen en daar ben ik blij mee.

Mijn dank aan Mike en iedereen hier op dit forum.

 
Oei, ik zie net nog even op de valreep dit topic. Ik heb niet alle berichten gelezen want ik moet naar bedje toe.

Dus snel even in het kort.Mike ook van ons een hartelijke dank voor het delen en het helen :lol:

 
Goed dat je dit topic gestart bent Hayderpasa, dit mag best wel eens gezegd worden!

voor mij voelt dit forum als thuiskomen, je kan hier alles delen zonder dat je erop afgerekend wordt. Via via heb ik te horen gekregen een tijdje geleden dat ik extreem ben met voeding en ik ben blij dat we hier allemaal zo extreem zijn.

Zelf houd ik ook erg van de directe benadering, erg duidelijk iig.

Mike bedankt voor dit mooie forum.

Als hier wel eens een heftige discussie ontstaat tussen bepaalde (meestal nieuwe) forumleden, denk ik regelmatig, heeft die persoon gelijk?

Daar denk ik dan even over na, maar twijfel niet echt, deze manier van leven voelt gewoon goed en ben blij dat mijn bewustzijn enorm is vergroot en de lichamelijke verbeteringen die er ook zijn. In mijn hart ben ik een boerin (ben ik dus achtergekomen :lol: ), die graag wat groente verbouwt, kippen houdt en de dingen doet die mijn oma vroeger ook deed.

Ik wil zoveel mogelijk voor mezelf kunnen zorgen (en mijn gezin, waarin ieder zijn taken heeft)en mijn bewustzijn (door goede voeding) maakt dat mogelijk

 
Dank je wel Marijan en ik ben blij dat de opkomst bij de stembus groot is.

Ik voel me ook echt een boer.

Heb vandaag het boek genaamd grip op koolhydraten deel 1 (van het kookboek) binnengekregen en wou deel 2 bestellen maar na het lezen van dit boek ga ik dat niet meer doen.

Nu waardoor ik Weston Price en Mike nog meer na het lezen van dit boek.

Bijna bij elk gerecht staan nachtschades en worden gojibessen als oh zo gezond gepromoot en wordt nergens over Keltisch zout gerept en de koolhydraat vervangers zijn oh zo van een slechte bron en vaak kant en klare sausen en dan dan denk ik kan nu echt niemand meer koken. Dat is toch niet koken. Je maakt je bouillon en saus toch zelf.

Dan wordt STevia hier ook als gezonde alternatief genoemd en ja ook in dit boek wordt alles maar raak aangezoet. Dan ruil je het ene probleem met het andere en er worden ook veel nota en soja in dit boek gebruikt.

Volkoren producten worden geprezen en een uur per dag mag je je volstoppen met koolhydraten en eet gevarieerd bla bla bla.

En bij enkele gerechten maar een beetje orgaanvlees en een beetje roomboter meestal 10 tot 15 gram. Dat noemt zich gezond.

Nee dank je.

Trouwens bij dat forum van de auteur mag je alleen posten als je een betalende lid bent.

Wat een onzin. Kon het niet geloven.

Geef mij maar Weston Price en dan vind ik Weston Price Nederland zelfs nog beter als de Amerikaanse versie.

Daar gebruiken ze wel graan en nachtschades etc.

Respect voor onze Nederlandse forum en ja laat me een keer in mijn leven nationalistich zijn haha ha.

 
Ik sluit me hierbij aan. Ik heb van de week groene thee herontdekt, en voor de 20e keer dit jaar runderlever gegeten. Daar was ik zonder dit forum niet opgekomen. Thanks!

 
Hier nog een blije gup :D Ook ik ben erg blij met het forum. Het gaat mij er niet om wie er wel of niet gelijk zou hebben, mij gaat het erom dat Mike ervoor heeft gezorgd dat we hier een hele hoop waardevolle informatie kunnen vinden waarmee je je gezondheid kunt verbeteren/bevorderen. Het is je eigen vrijheid om daar wel of niet iets mee te doen. Ik doe het wel en ik voel me er goed bij. Dus Mike bedankt voor alle energie die je dit forum geeft.

 
mooie vindt ik dat de verantwoordelijkheid bij jou blijft, zorg zelf voor je lijf.

niemand heeft de waarheid in pacht, dat zit in jouw hoofd, hart en darmen ;-)

zolang je niet zeker weet of dit goed is, zal het niet goed zijn, je hoofd moet het met je lijf eens zijn.

geen poespas, geen aanbiedingen van allerlei supplementen die je goedkoper kan krijgen wanneer je dit erbij neemt of meer afneemt.

Je vergaart kennis, kiest voor jezelf wat bij je past en dat maakt dit forum zo mooi.

jij bent degene die het doet en de gratis info krijg je voor niks noppes nada.

Is wel een bedankje waard!

carpe diem :-)

 
Hoi Rateltje,

mooi soit (Westfries), sluit ik me bij aan.

Mike,

Ook van onze kant onze grote waardering voor wat je allemaal weet en doet. Zo'n onstuitbare energie heb jij, komt natuurlijk ook door de voeding die 'we' tot ons nemen.

In ieder geval ook van ons een bedankje dat je dit alles met iedereen wilt delen en dank voor je enorme geduld...... 8O en elke keer weer herhalen (de kras op de plaat).

Het bevalt ons prima zo, deze voeding en levenswijze dus dat is onze weg om te gaan, en het is een mooi pad.

Lia en Co

 
Mike, ook namens mij ontzettend bedankt voor al je werk.

Door het vinden van dit forum is mijn leven compleet veranderd.

Niet alleen mijn gezondheid is verbeterd, maar ook mijn inzichten en ik ben daar

zo blij mee. Door mijn enthousiasme voor WAPF heb ik geprobeerd veel mensen met allerlei klachten te overtuigen, maar daar ben ik mee gestopt omdat het vaak tevergeefs was. Daarom nog meer respect gekregen voor jou hoe jij je blijft inzetten voor dit forum. Dat jij zeer duidelijk bent in je bewoordingen vind ik geen probleem. Normaal was ik ook niet zo direct, maar gaat het steeds meer waarderen. Ik ben ook blij dat ik zelf op zoek moest naar wat het beste voor mij werkt. Maar dat maakt dat ik nog meer trots ben op mijzelf, waardoor ik weer zelfverzekerder wordt.

En Poeki, ook gaat mijn dank uit naar jou. Toen ik net lid was van het forum heb ik geprobeerd om alle informatie overzichtelijk te maken voor mezelf, maar omdat ik toen nog niet goed in mijn vel zat lukte me dat totaal niet. Jouw site is een mooie overzichtelijke weergave van alle nuttige informatie op dit forum. Thanks.

En als ik stiekem toch iemand het goede pad op wil sturen, verwijs ik ze allereerst naar jouw site. Vandaar uit komen ze vanzelf op dit forum als ze dat willen.

 
Ik ben ook heel blij en dankbaar dat ik dit forum heb ontdekt voor mijn gezin en mezelf. Mike, bedankt dat je dit forum mogelijk hebt gemaakt en zoveel fantastische info gratis en voor niks verspreid! En ik dank ook de anderen die mij van advies en steun hebben voorzien.

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik een alternatief zocht voor de standaard flesvoeding na de borstvoedingsperiode. Ik las vervelende berichten over de ingrediënten in die voeding, en ik kon bijna niet geloven dat er geen alternatief voor was. Op afraden van anderen bleef ik toch doorzoeken (om me heen hoorde ik: het is goed zoals het is. Waaarom zoek je steeds negatieve info op? Accepteer de situatie. Waar lees je al die berichten toch, stop ermee). En yes, ik kwam uit op de homemade-formula, netjes vertaald in het Nederlands door Gerrit! Ik gebruik het nu bijna 5 maanden, en ben zo blij dat ik niet heb opgegeven met zoeken naar alternatieven waardoor ik dit heb gevonden!

 
Ik sluit me volledig aan bij de vorige sprekers. Door dit forum is er een nieuwe wereld voor mij opengegaan. Ik heb een geheel nieuwe kijk gekregen op voeding en in een breder perspectief heeft dat er ook toe geleid dat ik andere zaken in het leven in een breder perspectief ben gaan zien. Het afschudden van geloof (= beperkingen) zullen we maar zeggen. Ik beschouw mijn WAPF-avontuur nog steeds als een experiment, maar de eerte tekenen zijn erg bemoedigend. Ik voel me er lekker bij. Ik ben dan ook vastbesloten deze voeding steeds beter en verder in mijn leven te integreren. Niet alleen wil ik Mike bedanken voor zijn initiatief en tomeloze inzet, maar ook alle sidekicks (gebrukers) die dit forum inmiddels rijk is. Voor buitenstaanders lijkt het alsof we hier aan tunnelvisie lijden, maar velen blijven gelukkig alles zelf controleren en uitproberen en elkaar corrigeren en aanvullen. Deze dynamiek is ook nodig om zuiver te blijven in wat je doet. Dynamiek weg, zuiverheid weg. Mijn complimenten voor alle mensen die hieraan bijdragen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.472
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan