Misschien een rare vraag

gaan we er samen voor Food en Mood :-P

wel ff op tijd laten weten...........

 
Is het niet een idee om een soort startprotocol te maken voor beginners.

T blijkt toch wel dat veel mensen moeite hebben bepaalde voedingsmiddelen op te nemen of dat ze gewoon nog niet naar behoren functioneren en misschien is WAPF dan gewoon nog te zwaar. Een soort 2 -4 weekse milde reiniging met veel kruiden zoals gemberpoeder kaneelpoeder, kurkurma, appelazijn, kefir/rauwe yoghurt, beet kvass, citoen in water etc.

 
Ik heb ook nog nooit een grote leverreiniging gedaan maar dat wordt toch ook niet aanbevolen als je bijnieruitputting hebt. FenM je kunt toch ook de kleine leverreiniging doen, doe ik elke morgen (geeft veel energie) en ik doe vaker de zoutflush als ik weer verstopt zit, voelt ook erg goed bij mij.

Misschien zijn we ooit samen zover, kunnen we elkaar steunen. :roll:

 
Debsy, uiteindelijk is er maar 1 leverreiniging. Alle milde varianten ten spijt, het zijn ondersteunende middelen. Tenzij je jaren de tijd hebt en die hebben de meeste van ons niet. Wij zijn zo vervuild dat we grootste middelen moeten gebruiken. Maar heel eerlijk, ik snap niet goed waar de angst vandaan komt. Als je kiest voor gezondheid, dan is dit wel een hele makkelijke we. Nog geen 24 uur niet eten en verder heel goedkope drankjes drinken.

En alles beter dan een galblaas die eruit gesneden wordt! Of een lever die t niet meer doet. Met alle gevolgen van dien! Spreek je angst uit, maar laat je er niet door tegenhouden!

De middelen die je noemt Debsy zijn gewone dagelijkse voedingsmiddelen. Als je goed Wapf eet, eet je al super ontgiftend! Een glas melk op de vroege ochtend en ik ga net zo hard naar de wc als van de milde reiniging. Maar de meesten van ons redden het niet zonder de leverreiniging. Puur omdat we te verstopt zitten.

 
Ik herken de angst wel...

Bij ons in de familie ook vaak de hoofdprijs en zitten ook vaak bij de 0,01%

Dus.... Rateltje het kan nog erger :roll:

Ik heb hem trouwens weleens gedaan en had 100den steentjes.

Heb er een aantal bewaard....

Dt was in 2009....

Dus hoog tijd!

 
Super bedankt allemaal voor het meedenken.Vanille en Rateltje, mocht ik ooit zover zijn dan geef ik wel een gil.

Ik zit nooit verstopt is dat alvast een goed teken :mrgreen:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.159
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan