Over 2 weken moet ik een moedervlek op mijn arm laten verwijderen waar volgens de dermatoloog onrustige cellen in zitten. Deze moedervlek is inderdaad de laatste jaren veranderd van vorm en kleur. Dezelfde moedervlek heb ik jaren geleden behandeld met H2O2. Het leek in eerste instantie rustiger geworden maar uiteindelijk toch weer veranderd. Ik weet niet meer waarom ik toen gestopt ben met H2O2.
De plaatselijke verdoving wordt gedaan met Lignospan 2% 1,8 ml. Dit is een verdoving met adrenaline.
Ik weet dat ik bij de tandarts altijd beroerd werd na een verdoving. Ik werd dan helemaal raar, kreeg hartkloppingen, trok wit weg en zweten.
Destijds via tandarts Peter Dros de mindlink test gedaan. Daaruit kwam een negatieve meting voor ultracain. Voor scandonest, citanest en xylocain testte ik wel positief. Ik ben toen ook bij Peter Dros verdooft voor het verwijderen van een verstandkies en dat ging zonder problemen.
Nu vraag ik me af, is het dan de adrenaline in de verdoving waar ik dan zo op reageer. Bij navraag bij het ziekenhuis bleek dat ze ook werken met Lidocaine, dit schijnt zonder adrenaline te zijn.
Is iemand hier bekend met verdovingsvloeistoffen? Ik mag aan het ziekenhuis doorgeven welke verdoving ik wil gebruiken, maar heb geen idee of ik goed zit met de lidocaine.