Waar staat die T voor dan?Heb nu een paar keer getest in enkele maanden en er komt ook steeds weer een '-T' achter.
Ook herkenbaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar staat die T voor dan?Heb nu een paar keer getest in enkele maanden en er komt ook steeds weer een '-T' achter.
Ook herkenbaar.
TurbulentWaar staat die T voor dan?
Even wat synoniemen opgezocht:Turbulent
Betekenis van assertief en turbulent in het MBTI-model:Even wat synoniemen opgezocht:
onrustig, onstuimig, roerig, woelig, chaotisch, ongeordend, ongeregeld, onsystematisch, ordeloos, rommelig, verward, wanordelijk, warrig, tumultueus, lawaaiig, opstandig, rumoerig, wanordelijk, woelig, onrustig, roerig, stormachtig, veelbewogen, wild.
Mja, bij tijd en wijleEven wat synoniemen opgezocht:
onrustig, onstuimig, roerig, woelig, chaotisch, ongeordend, ongeregeld, onsystematisch, ordeloos, rommelig, verward, wanordelijk, warrig, tumultueus, lawaaiig, opstandig, rumoerig, wanordelijk, woelig, onrustig, roerig, stormachtig, veelbewogen, wild.
fake vriendelijkheid van anderen... Ja, dit zijn allemaal dingen waar ik een enorme hekel aan heb!
Dat zijn serieus mijn woorden!Daarom zeg ik altijd maar gewoon dat ik niks van homo's wil weten.
Ok dus begrijp ik het goed....Dat zijn serieus mijn woorden!
Veel homo's zijn ook gewoon zo fake als maar kan, net zoals veel jonge vrouwen/meiden dat ook zijn overigens
Nee dank je! Geen piemelcarnaval voor mij!Ok dus begrijp ik het goed....
We gaan je niet zien op zo'n bootje in Amsterdam
Nee dank je! Geen piemelcarnaval voor mij!
Ik zoek een ESTP !
Ik ook!Ik zoek een ESTP !