Myers-Briggs persoonlijkheidsprofielen

Ik ben vanuit mijn werk gevraagd om deel te nemen aan de groepsapp. Nu gaat dat sowieso al niet, want ik heb geen simkaart in mijn smartphone. Mijn smartphone gebruik ik alleen voor de toegangscodes in het systeem. Ik heb dan ook bedankt voor de groepsapp. Ik ben de enige. Lijkt me wel een introvert-trekje. Verder is mijn baan als POH-GGZ zeer zelfstandig en solistisch, eigen spreekkamer, en dan alleen in de pauze contact met mijn collega's. Heerlijk dit solistisch werken met enkel een patiënt voor je neus.
Als ik thuiskom ga ik hooguit nog boodschappen doen, maar daarna lekker relaxen met een boek of het internet (Forum e.a.).
Heel jammer dat ik mijn beste vriendin verloren ben door de polarisatie. Ik heb er echter geen andere vriendin voor in de plaats gekregen. Is ook moeilijk na een vriendschap van 38 jr. Maar goed, door de dag werken, en dan heb ik natuurlijk mijn vriend, mijn vader, hond en 2 katten.

Dorothé

Laatst bewerkt:
Ik heb gedurende mijn leven veel gekke dingen meegemaakt wat betreft contacten met anderen. In je gezicht doen alsof ze je vriend/vriendin zijn en achter je rug om roddelen.
Spreken is zilver en zwijgen is goud.

Mijn MB profile is regelmatig anders.
Zijn de MB profiles wellicht meer rollen die je naar voorkeur / omstandigheden / ontwikkeling kunt laten vallen en/of aannemen ?

Laatst bewerkt:
Binnen de 16 persoonlijkheden zijn er per profiel 4 typen. Beter gezegd: analist met 4 typen. Diplomaat met 4 typen etcetera.

Door de vragen in de test iets anders te beantwoorden ga je misschien van logicus naar architect binnen het profiel analisten. Maar nooit van logicus naar bemiddelaar (ofwel van analist naar diplomaat).

Helder? Met de site van 12 personalities zie je de plaatjes en profielen en snap je het beter.

• Leuk
Waarderingen: Surv
Dat wist ik niet. Ik was wel op de hoogte van twee varianten op een persoonlijkheid, nl. Assertief en Turbulent. Ik ben bijv. een Assertieve Logicus. Waar vind ik specifiek meer info over die 4 typen? Heb je een concrete link?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan