Gevoelens worden op dit forum snel afgedaan met "lange tenen", "verkeerde interpretatie", "persoonlijk aangesproken voelen", etc.
Ik snap dit, omdat er nu éénmaal grote verschillen zijn in de mate waarin mensen de nuance van gevoelens en emoties van waaruit teksten worden geschreven, waarnemen.
Maar Bizzkwiekje, mij bekroop bij het doorlezen van dit topic, precies hetzelfde gevoel als dat jij aangeeft: "Afsabelen" Niets geen misverstand daarover.
Iedereen mag zo kritisch zijn als tie wil, maar de kritiek die hier gespuit wordt en dan ook nog die grapjes erover heen, schieten volledig hun doel voorbij.
Quote:
Is toch goed nieuws dat er ook therapeuten komen die WP voeding adviseren. Kan ik alleen maar toejuichen. Ontzuren is niks mis mee als ze maar niet met het zuur-base voedingsadvies aan komt. Ook stress, spijsverteringsproblemen, suikers en medicatie werken verzurend.
Quote:
Ok, niet 100% WAPF-proof zie ik al, veel fruit en groenten en 70% basisch. [:?] Misschien moet ze haar site nog aanpassen aan voortschrijdend inzicht [
]
Tanja komt tot twee keer toe met een positieve opmerking over de groeikansen van deze therapeut, maar nee hoor, die mevrouw zal en moet de grond ingeboord worden.
Deze post is uiteraard niet bedoeld om Bizzkwiekje alsnog op andere gedachten te brengen. Ik hoop natuurlijk ook dat ze actief blijft deelnemen.
Ik hoop wel dat mensen iets meer naar hun eigen (onbewuste) drijfveren kijken bij het uiten van zoveel kritiek terwijl de genoemde therapeut in kwestie zich nergens van bewust is en het ook niet kan toelichten of verdedigen.