natuurgeneeskundig therapeut advisseerd volgens weston price

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
@ bizzkwiekje: Dit lees ik net op jouw website en strookt niet met waar jij voor staat:

Ik streef ernaar mensen dichter bij elkaar te brengen, daar waar grote conflicten zijn. Je hart te laten spreken, zodat je elkaar weer kunt ontmoeten en communiceert met elkaar. Handvatten op een simpele manier aanreiken zodat je zelf aan het werk kunt, waardoor de kans op afhankelijkheid van de therapeut wordt uitgesloten. Dit niet door middel van diep graven, maar juist door te kijken naar het hier en nu. Want daar is alles zichtbaar. De kracht zit hem in het kijken naar ‘het moment nu’, want een probleem is altijd een afspiegeling van wat er in het verleden is gebeurd. Samen zoeken we naar het ‘sleutelwoord’, de rode draad in je leven. Wat is de essentie van je probleem? Je zult zien dat veel problemen leiden naar dezelfde kern. Durf te kijken naar je diepste overtuiging.

Kortom, ik begeleid mensen en vorm samen met hen draagvlak waarop zij hun eigen pad durven te bewandelen. Door een situatie te creëren van onvoorwaardelijke liefde, durven mensen weer in contact te komen met het oer vertrouwen in zichzelf. _ NB. dit is gekopieerd van website van bizzkwiekje!!!

Hoe kan je dan na een paar opmerkingen hier het al opgeven?

 
Cholesterol maakt niet ziek en ook een te hoge cholesterol niet. Deze cholesterol-hype wordt enkel en alleen gevoerd door farmaceutische industrie en Unilever. Ik heb gemiddeld een cholesterolwaarde van 12....dus als er iemand over mee kan praten ben ik het wel !!

 
Bizzkwiekje, de 'kritiek' op de therapeut die je hier aanhaalt is toch niet tegen jou gericht? Haar site wordt hier even tegen het WAPF licht gehouden om te kijken in hoeverre er overeenkomsten zijn. Daarnaast was ik enthousiast dat er therapeuten zijn die WAPF voeding adviseren en Mtje bracht ook een nuance aan.

Als jij baat hebt bij haar begeleiding is dat toch super, boeien als er dingen op haar site staan die hier kritisch worden bekeken. Het is ook fijn als iemand met bioresonantie informatie over jou persoonlijke gestel kan achterhalen.

Doe je voordeel met alle kennis en informatie en maak er je eigen mix van.

 
Bizzkwiekje, het is mij werkelijk een raadsel waarom jij zo reageert.

Quote:
Jeetje wat een kritiek zeg. bedankt

voorlopig geen berichten meer van mij

je wordt hier bijna afgesabeld als je iets inbrengt.

thanks people



Amancay zegt wat over de zuur-base theorie waar hij het niet mee eens is en daarna (maar dit staat er ook)een heel stuk waar hij het wel mee eens is.

En dan zeg ik wat over de cholesterol hypothese van haar die ik gewoon heel erg in tegenstelling vind met de rest. Ik zet er nota bene ook nog bij dat er ook veel goeds staat.

Is dat nu zo erg? Bijna afgesabeld? He?

Dus het is niet de bedoeling dat wij hier reageren op iets behalve als wij het er 100% mee eens zijn of zo?

Oh ja en dit:
Quote:
het is niet helemaal WAPF en zeker niet DWAPF!



Ik zeg gewoon dat het niet helemaal WAPF is. Een constatering, niets meer en niets minder.

Volgens mij denk jij dat ik bedoel dat het DUS helemaal niets is of zoiets.

Dat bedoel ik dus helemaal niet.

En DWAPF, voor de mensen die blijkbaar denken dat je dan een soort "leider nodig heb of zoiets :roll:

Ik bedoel daarmee WAPF volgens Mike. D.w.z de theorie volgens Price maar dan met minder khd, niet of veel minder granen (ook al zijn ze gefermenteerd etc) en zonder nachtschades.

Ik had ook BWAPF kunnen zeggen maar dan had helemaal niemand het begrepen.

 
Quote:
Beyond WAPF? beter dan WAPF, Best of WAPF, bijzonder WAPF?



Je bent wel heel vindingrijk maar het is helaas gewoon de eerste letter van mijn achternaam.

Dat low carb en zonder granen was ik namelijk ook zelf al achter gekomen zonder ooit van Mike Donkers gehoord te hebben. :wink:

De nachtschaden heb ik later wel door het forum weggelaten.

 
BWAPF

Beware Of The Weston A Price People Front

Maar effe serieus een vingerwijzing is geen kritiek. Waarom zien sommige mensen mee kritiek in iets wat een vingerwijzing was. Als je iets doet doe het dan goed.

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

 
ik breng je werk niet in discrediet. Ik was geschokt door jouw reactie. Ik las dat op jouw site en dacht laat ik haar aan haar visie herinneren, kijken of ik je zo weer in je kracht kreeg. Helaas... en sorry :oops: als je denkt dat ik dat met verkeerde intenties deed. Ik wilde slechts helpen...zoals meerdere mensen hier die zich vervolgens gaan verontschuldigen voor jouw plots heftige reactie. Misschien dat je iets met de verkeerde tonatie leest. Blijft lastig om iets te lezen zonder te weten hoe het bedoeld is. Maar de overigen schrijven ook dat de kritiek gericht was op de site van die therapeute en niet naar jou persoonlijk gericht. Goed dat niet bent afgehaakt. :D

 
Bizzkwiekje,

Ik ken je persoonlijk en beschouw je als een zeer gewaardeerd forumlid. Ik zou het zeer betreuren als je op basis van wat ik zie als 1 groot misverstand zou afhaken. Jij en Henk lijken van mening te zijn dat deze therapeut met de grond gelijk wordt gemaakt en daarmee jijzelf ook voor het onder aandacht brengen ervan, maar de forumleden hier (incl. jijzelf) zijn gewoon bijzonder kritisch en plaatsen kanttekeningen op basis van de info die de therapeut zelf op de website plaatst. Niks mis mee, toch? Je vat het te persoonlijk op en ik hoop dat je tot 10 telt en letterlijk en figuurlijk de draad weer oppakt.

Mike

 
Gevoelens worden op dit forum snel afgedaan met "lange tenen", "verkeerde interpretatie", "persoonlijk aangesproken voelen", etc.

Ik snap dit, omdat er nu éénmaal grote verschillen zijn in de mate waarin mensen de nuance van gevoelens en emoties van waaruit teksten worden geschreven, waarnemen.

Maar Bizzkwiekje, mij bekroop bij het doorlezen van dit topic, precies hetzelfde gevoel als dat jij aangeeft: "Afsabelen" Niets geen misverstand daarover.

Iedereen mag zo kritisch zijn als tie wil, maar de kritiek die hier gespuit wordt en dan ook nog die grapjes erover heen, schieten volledig hun doel voorbij.

Quote:
Is toch goed nieuws dat er ook therapeuten komen die WP voeding adviseren. Kan ik alleen maar toejuichen. Ontzuren is niks mis mee als ze maar niet met het zuur-base voedingsadvies aan komt. Ook stress, spijsverteringsproblemen, suikers en medicatie werken verzurend.


Quote:
Ok, niet 100% WAPF-proof zie ik al, veel fruit en groenten en 70% basisch. [:?] Misschien moet ze haar site nog aanpassen aan voortschrijdend inzicht [;)]


Tanja komt tot twee keer toe met een positieve opmerking over de groeikansen van deze therapeut, maar nee hoor, die mevrouw zal en moet de grond ingeboord worden.

Deze post is uiteraard niet bedoeld om Bizzkwiekje alsnog op andere gedachten te brengen. Ik hoop natuurlijk ook dat ze actief blijft deelnemen.

Ik hoop wel dat mensen iets meer naar hun eigen (onbewuste) drijfveren kijken bij het uiten van zoveel kritiek terwijl de genoemde therapeut in kwestie zich nergens van bewust is en het ook niet kan toelichten of verdedigen.

 
Indigo nu begin je weer met beschuldigingen van: Die mevrouw zal en moet de grond ingeboord worden. Waar dan? Je zet iets neer als een feit, terwijl je als tegenovergestelde weer zegt dat er nu éénmaal grote verschillen zijn in de mate waarin mensen de nuance van gevoelens en emoties van waaruit teksten worden geschreven, waarnemen. Waarom zeg je dan niet: Het lijkt mij of die vrouw zal en moet de grond ingeboord worden. Bij een feit moet je dan ook met bewijzen komen en niet met wat jij over jezelf zegt: Dat jij vrij makkelijk de energie van de schrijver door de tekst heen voelt dus ook of het een kwestie van ongelukkig formuleren is of dat er een andere lading achter zit. Ik heb een hoop boosheid waargenomen. Nou dan kan ik zeggen ik voelde geen boosheid bij Pike maar dat hij dacht bekijk het maar jullie zoeken uitwegen maar luisteren niet naar wat ik bedoel.

Je bent een medium zeg je, zie je niet dat je steeds maar vuur op vuur wilt gooien!

Wat zijn jouw drijfveren? Leef je teveel in je medium gevoel, misschien moet je meer aarden.

 
Ik ben hier ook niet blij mee. Pike gaat voortaan een toontje lager zingen, terwijl ik vond dat hij juist zeer goed en scherp bezig was. Als we op deze toer verder gaan, wordt het allemaal 1 groot zweverig, zalvend, politiek correct forum en dan sluit ik de tent. Hiermee wil ik je niet de mond snoeren, maar wel duidelijk maken dat beide stijlen naast elkaar moeten kunnen bestaan op dit forum. Er gaan al genoeg groeperingen aan onderlinge twist tenonder.

Mike

 
Bovenstaande gelezen, mensen houd er rekening mee dat het de afgelopen dagen

heeeel onrustig was in de ruimte, zoals enorme zonnestormen en geomagnetische stormen.

Kan behoorlijk invloed hebben op je gemoeds toestand.

 
'Tips bij een naderende Zonnestorm

Lichamelijk hoeft niemand zich zorgen te maken, een zonnestorm of EMP (Electro Magnetische Puls) hebben op ons lichaam weinig invloed.

Voor electrische apparaten kan het wel gevolgen hebben. Als je de pech hebt, dat je huis midden in een EMP terecht komt, kunnen chips doorbranden en apparaten kortsluiten.

Kleine apparaten zoals mobiele telefoons liggen het veiligst in de magnetron. Een magnetron is zo ontworpen dat het radiostralen binnen houdt. Dat houd ook in dat het radiostraling buiten houdt. In de magnetron zullen je mobieltje en I-pod de EMP overleven.'

Grotere apparaten kun je het beste ontkoppelen van het electriciteitsnet, de stekker eruit dus. Of je laptop inpakken in aluminiumfolie kan de schade beperken.

Wie een stapje verder wil gaan kan een kooi van Faraday maken

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.516
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan