Nazi World Order

Ik weet niet of het slim is om dit nu te delen op het moment dat de tegenstellingen zo immens groot zijn en ....
Even verder gezocht;

Hajo Meyer stelt onder meer dat Israël de Holocaust misbruikt om daarmee de eigen wandaden tegenover de Palestijnen te rechtvaardigen. - Hoe kun je zo’n standpunt innemen, als je zelf slachtoffer bent geweest van de Holocaust? “Omdat geen enkel geleden onrecht nieuw onrecht rechtvaardigt. Nooit, onder geen enkele omstandigheid, al was die nog zo gruwelijk en neem van mij aan: Auschwitz wás gruwelijk.

Ik zou niet weten waarom ik dit zou moeten verwijderen. De auteur is een Duitse jood die naar Nederland vluchtte van het naziregime, maar ook een criticus werd van 'joodse' onderdrukking van de Palestijnen.

Mike

Ik zou niet weten waarom ik dit zou moeten verwijderen. De auteur is een Duitse jood die naar Nederland vluchtte van het naziregime, maar ook een criticus werd van 'joodse' onderdrukking van de Palestijnen.

Mike

Zeker niet, zie bovenstaande artikel. Ik zie het juist als zeer bruikbaar maar niet met slechts de titel van het boek

Hierbij dan rechtgezet in de juiste context. Het is zeer belangrijk dat dit geluid vanuit de joodse hoek hoorbaar is! Netanyahu is een aanhanger van Jabotinsky, die op zijn beurt weer een aanhanger was van Theodor Herzl, een ATHEIST die de oprichter was van het zionisme in 1897. Jabotinsky leidde de Irgun-partij die op basis van TERRORISME het vertrek van de Britten uit Palestina forceerden en daarmee de staat Israel mogelijk maakten in 1948. Netantahu leidde een haatcampagne tegen Rabin, de enige Israelische leider die een tweestatenoplossing met de Palestijnen voorstond, en vermoord werd in 1995. Jabotinsky werd door Mussolini geprezen als een 'goede fascist'. Netanyahu is een waardige opvolger van deze maniak.

Mike

1699700203021.png

Even opgezocht: deze USA Herdenkingsmedaille werd uitgegeven ter ere van de 'beëindiging' van de depressie en geeft 2 historische gelukssymbolen weer - toen nog wel - een klavertje vier en een swastika, met daarnaast het 'alziende oog' en de 'davidster' die beide met name gebruikt werden en worden door zionisten.

"Een aantal Charedische (ultraorthodoxe) joden, onder andere deel uitmakend van de antizionistische stromingen genaamd Satmer en Netoeré Karta, gebruikt het symbool niet omdat het geassocieerd zou kunnen worden met het zionisme." - bron:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan