Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat gevoel heb ik ook. Vertrouw hem totaal niet ondanks dat ik hem niet ken. Hij is wel degene die gemeenten meer zeggenschap heeft gegeven en banden heeft met AIVD. Ik heb een sterk vermoeden dat Wilders de grootste is geworden door stem fraude. En ik kan het niet bewijzen maar heb instinctief het gevoel dat de verkiezingen beïnvloed worden door middel van die vele datalekken bij overheden. Vooral gemeenten zorg en financiële instellingen zoals verzekeringen. Sinds fvd in 2019 met de pv verkiezingen de grootste is geworden is er een opvallend patroon in due datalekken. Toen waren ook de EU verkiezingen en Corona. Samen met een enorme stijging van datalekken in Europa. Daarmee is indentiteits fraude mogelijk. Die RIVM registraties, de ondernemers die steun moesten aanvragen bij gemeenten, gevaccineerden, de anderhalve meter afstand en al die toestanden, hoeveel mensen meer hebben hun gegevens overal moeten aanleveren bij gemeenten en zorg instellingen. Zorg dan voor een datalek waarmee van alles mogelijk is om met gegevens te klooien. Ook in Amerika is het aantal data lekken enorm. Ze zijn allen bedoeld om te voorkomen dat Trump wint in Amerika. En FVD in ons land. Want ik denk dat Nederland wel klaar is voor FVD maar gezakt is in stemmen omdat het gunstiger uit pakt pvv te laten winnen.Plasterk is het schoolvoorbeeld van een wolf in schaapskleren. Ik heb hem vroeger meegemaakt op de werkvloer toen hij nog als wetenschapper werkte. Innemende man voor de etalage maar achter de schermen heel anders. Heeft niets met het gewone volk, blijft gewoon elite.
Wilders kan nog lager. Chantabele mensen hun morele kompas kan oneindig opgerekt worden. Dat is natuurwet 1 van de Mossad Maffia.Je eigen land terug willen hebben is strafbaar ?
How low can you go
Dan is Wilders hartstikke hypocriet.Je eigen land terug willen hebben is strafbaar ?
How low can you go