Nederlandse politiek

Is dit zo ?

De nieuwe Nederlandse regering helpt de groene agenda om zeep: geen bezuinigingen meer in de landbouw, geen brandstofaccijnzen, geen subsidies meer voor warmte-isolatie, geen subsidies meer voor elektrische auto's, geen kerncentrales.

1716042097946.png

Plasterk is het schoolvoorbeeld van een wolf in schaapskleren. Ik heb hem vroeger meegemaakt op de werkvloer toen hij nog als wetenschapper werkte. Innemende man voor de etalage maar achter de schermen heel anders. Heeft niets met het gewone volk, blijft gewoon elite.
Dat gevoel heb ik ook. Vertrouw hem totaal niet ondanks dat ik hem niet ken. Hij is wel degene die gemeenten meer zeggenschap heeft gegeven en banden heeft met AIVD. Ik heb een sterk vermoeden dat Wilders de grootste is geworden door stem fraude. En ik kan het niet bewijzen maar heb instinctief het gevoel dat de verkiezingen beïnvloed worden door middel van die vele datalekken bij overheden. Vooral gemeenten zorg en financiële instellingen zoals verzekeringen. Sinds fvd in 2019 met de pv verkiezingen de grootste is geworden is er een opvallend patroon in due datalekken. Toen waren ook de EU verkiezingen en Corona. Samen met een enorme stijging van datalekken in Europa. Daarmee is indentiteits fraude mogelijk. Die RIVM registraties, de ondernemers die steun moesten aanvragen bij gemeenten, gevaccineerden, de anderhalve meter afstand en al die toestanden, hoeveel mensen meer hebben hun gegevens overal moeten aanleveren bij gemeenten en zorg instellingen. Zorg dan voor een datalek waarmee van alles mogelijk is om met gegevens te klooien. Ook in Amerika is het aantal data lekken enorm. Ze zijn allen bedoeld om te voorkomen dat Trump wint in Amerika. En FVD in ons land. Want ik denk dat Nederland wel klaar is voor FVD maar gezakt is in stemmen omdat het gunstiger uit pakt pvv te laten winnen.

JUST IN: 29-year-old Dutch woman who is perfectly healthy has been granted to k*ll herself by assisted su*cide.

Insane.

Zoraya ter Beek will soon be dead after officials in the Netherlands granted her request to take her own life.

Ter Beek has been wanting to take her own life since 2020. She says she has been suffering from chronic depression, anxiety, and trauma.

"In the three and a half years this has taken, I’ve never hesitated about my decision. I have felt guilt. I have a partner, family, friends and I’m not blind to their pain. I’m absolutely determined to go through with it."

Ter Beek's says she is relieved to know that she will not exist in a few weeks.

A medical team will come to her house on the day of her death, give her a sedative to put her in a coma, and then give her drugs to stop her heart.

"For me, it will be like falling asleep. My partner will be there, but I’ve told him it’s OK if he needs to leave the room before the moment of death."

Mike

https://youtube.com/watch?v=5d6ZvS6HWWY…
@GideonvMeijeren
wordt vervolgd op 28 mei 2024. Vandaag maakte
@rblommestijn
bekend dat zij in 19 augustus voorkomen. Ik zelf mag 22 mei EN 20 juni zelfs voor 2 politieke zaken voor komen.Al deze zaken hebben gemeen dat het om politieke sturing gaat om critici de mond te snoeren.Let wel ik ben mensenrechtenactivist, Raisa journalist en Gideon politicus. Er is een weg ingeslagen van een hardere dictatuur. Voor al die mensen die denken, ach maar ik doe niks fout, realiseer je dat bovengenoemde geen wet hebben overtreden, juist deze personen zijn in staat zich te verweren in de rechtszaal, lukt het hier dan lukt het daarna zeker bij jou...
Translate post

youtube.com
Gideon van Meijeren: 'Dit is een politiek strafproces!'

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug