Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het leed dat verborgen belasting heet: 178 miljard euro belastinggeld voor ‘energietransitie’
Fenomeen van asymmetrische informatie: wat (de burger) niet weet, wat niet deert
Monster van Den Dolder rende met mes door tuin kliniek op jacht naar denkbeeldige ninja’s
'Kon totaal niet met vrijheden omgaan, gebruikte veel drugs, was daar makkelijk te verkrijgen'
Het gehele artikel is goed, maar deze passage haal ik er even hier uit:
As much as they claim to be against the elites and the established order, the leftists are the most reliant on those on top for their livelihood. Like the sucklings with no agency they are, the leftists depend on everyone else to take care of all their needs. This is also why they are so easy to manipulate into serving as the pawns of the elites.
Do you really think feminism and BLM would be able to continue on as they do without the “Patriarchal” and “racist” system tolerating and openly supporting their movements?
Ik heb het al eerder geschreven: er is een duidelijk anti-joodse agenda, komend van links. De zionisten zijn opnieuw joden aan het opofferen aan hun satanische altaar!
‘Identity politics’ is een farce en ook de Erasmus Universiteit trapt er in
Heel veel 'diverse' mensen klagen over te weinig 'diverse' mensen en teveel witte mannen in academie - Erasmus noemt het 'urgent' en neemt actie
Maar daarna maakt ze een punt waar ik het alleen maar mee eens kan zijn. Want volgens Sarah Izat moet de rechterlijke macht de maatschappij weerspiegelen en dat is nu niet het geval. En dit was de eerste keer dat ik haar iets zinnigs hoorde zeggen. Want inderdaad zeg: de rechterlijke macht is verre van een doorsnee van onze samenleving. Zestig procent van de rechters in ons land is vrouw en vrijwel allemaal D66 of linkser. Daar zou wel eens wat aan mogen gedaan worden, want dat is inderdaad geen representatieve weerspiegeling van de maatschappij.
Dus ik pleit bij deze voor PVV-rechters, FvD-rechters en een stuk minder rechtsprekende vrouwen. Maar ik denk niet dat Sarah Izat die doorsnee van de samenleving wenst, want het moet natuurlijk wel allemaal in haar geïslamiseerde straatje passen.
Lekker vuilbekken, Elfie, dat is o zo progressief!
Mocht je willen weten wie Elfie Tromp is, dan zegt dit volgens mij voldoende:
In mei 2017 was ze een van de ondertekenaars van het pamflet waarin meer dan honderd vrouwen adverteerders opriepen om niet langer te adverteren op het weblog GeenStijl dat vol zou staan met vrouwenvernedering, racisme en homofobie.
Jesse Klaver (GroenLinks) wil oordeel van Europese Commissie over schrappen dividendbelasting
'Deze maatregel ondermijnt de inspanningen van uw Commissie. Spreekt u uit.'
We hoeven niet heel erg ver terug te gaan om ons de tijd in herinnering te brengen waarin wij het monopolie van de bestuurderspartijen volstrekt voor lief namen; en tot voor kort weerhield de walging ons ervan om- openlijk althans- een stem uit te brengen op de ideologisch ingegraven Wilders of de duizend kruimeltjes die in zijn kielzog van tafel vielen.
Maar met de komst van het Forum voor Democratie is er eindelijk een geloofwaardig alternatief op rechts, hoewel de rede gebiedt te zeggen dat de messiaanse connotaties die de politieke nieuwkomer op lijkt te roepen bij humorloze corpsballen in haar achterban vooraleerst plaats zal moeten maken voor een wat meer volwassen ideologische vastberadenheid om de uitdagingen van de toekomst het hoofd te bieden.
Laten we hopen dat door deze partijpolitieke aanval op zijn persoon Omzigt zich zal ontpoppen tot de langverwachte dissident die Rutte 3 zal doen omvallen!
Minister-president Mark Rutte zei vrijdag tijdens zijn wekelijkse persconferentie over zijn meest recente hoofdpijndossier: “De dividendbelasting in Nederland moet afgeschaft worden omdat we anders zoals België eindigen. (-) Daar hebben ze nog maar één internationaal opererend bedrijf over, namelijk InBev. De rest is vertrokken.” Die opmerking is niet goed gevallen in Brussel, zo blijkt zaterdag.
“De uitspraak toont aan dat Mark Rutte vooral heel slecht geïnformeerd is”, zegt woordvoerder Barend Leyts van premier Charles Michel tegen VTM Nieuws. “De minister-president kent blijkbaar enkel AB Inbev en heeft nog nooit gehoord van Solvay, UCB, Bekaert, Umicore en vele anderen. Grote Belgische bedrijven met wereldfaam, elk in hun eigen domein.”