Nederlandse politiek

https://fenixx.org/2017/11/17/ook-rtl-adjunct-voelt-zich-gepiepeld-door-de-nepnieuwsproducenten-van-nrc/

Mike

GeenStijl laat de karaktermoord op Pieter Omzigt niet los, zoals ook in de URL van hun artikel staat:

De feiten. Op een rij. Ga maar na en oordeel zelf

- NRC schreef een week geleden dat Omtzigt in mei 2017 een "nepgetuige" voorafgaand aan een bijeenkomst zou hebben "geïnstrueerd" om theorieën over MH17 in te brengen bij een panelavond (video) van de VU over de aanslag, waar onderzoekers, journalisten en nabestaanden aanwezig waren. Daarmee zou hij (verwarring zaaiende) Kremlinlezingen over MH17 in het onderzoek hebben willen fietsen, concludeert NRC.

- De krant beroept zich op één bron, Jeroen van Rijsbergen, waarvan auteur Wilmer Heck al langer wist dat het een complotgekkie is. NRC zat zelf niet in de zaal bij de MH17-bijeenkomst in mei.

- Omtzigt heeft de tolk van de "nepgetuige" (een Oekraïense asielzoeker die inmiddels is uitgewezen) een sms gestuurd waarin hij hem souffleert om een korte opmerking te delen met de zaal over wat hij zag of weet over die fatale 17 juli. Dit omdat de man eigenlijk een relaas van een half uur wilde houden - onmogelijk bij zo'n lezing.

- De man gebruikt zijn inspreekminuut om te zeggen dat hij op die dag vliegtuigen in de lucht zag, en dat het JIT niet naar hem wil luisteren. De getuige zegt niet dat een Oekraïense jager MH17 uit de lucht haalde, hij zegt dat hij op die dag óók andere vliegtuigen in de lucht zag. Geheel in lijn met andere getuigenverklaringen en reconstructies. Stond in 2015 ook gewoon in NRC. Overigens zag niet hij, maar zijn vrouw die vliegtuigen - vandaar dat "nepgetuige". Mogelijk probeerde de man zijn asielkansen te verbeteren door zichzelf als getuige te melden, maar dat is gissen.

- Omtzigt antwoordt de man dat hij zich bij het JIT moet melden met zijn verhaal. Niet meer, niet minder. In de zaal wordt nauwelijks gereageerd, de avond wordt gewoon vervolgd na het 'incident'. Nabestaande Thomas Schansmann is de volgende vraagsteller en die negeert de Oekraïner volledig.

https://www.geenstijl.nl/5139495/nee-we-laten-dit-niet-los/

Lees de complete verhandeling van GS - zeer verhelderend!

Mike

En ondertussen worden we op straat vertrapt, bespuugt, in elkaar geslagen en beven wij voor de harde hand van Ali en Mohammed. In plaats van het gevecht aan te gaan met onze belagers, vluchten wij omdat wij het vechten zijn verleerd en zoiets tegen exemplaren van tribale stammen toch niets uithaalt.

Wij zijn te goeder trouw, hebben een ontstellend gebrek aan durf en kunnen daardoor net zoals tijdens het gevecht op straat ook in het stemlokaal het verschil niet maken. En omdat het toch geen enkele zin meer heeft en men zich beter kan bekommeren om het eigen zinloze en korte bestaan zijn we niet in staat om met de verantwoordelijken die dit allemaal mogelijk blijven maken af te rekenen.

De Europeaan dus ook de Hollander is een muffe aardappel, opgesloten in zijn Biedermeier-kooi. Verwacht van hem of haar geen revolte. Ga uit van zijn passiviteit. Dat is dankzij de entertainmentindustrie geen probleem. Bijna drie- en een half miljoen mensen kijken liever naar Heel Holland Bakt dan ten strijde te trekken en de straat op te gaan om deze verloedering en uitverkoop te stoppen. Veiligheid en comfort halen de angel uit het verzet, tenminste als er nog van een angel sprake is.

https://www.opwegnaarmorgen.nl/2017/11/18/verneukt-verkloot-en-vernacheld/

Helemaal mee eens!!!

Mike

Stel dat wij als burgers een nieuw maar dan niet meer door de overheid geregeld en gecontroleerd referendum zonder Soros stemcomputers houden over het voortbestaan van deze lieden als politici en als landgenoot, dan weten we in een keer waar we staan en in hoeverre de macht van deze karikaturen is gestoeld op een democratische basis. Ik geloof namelijk niet dat die basis er is.
En falen ze een meerderheid te krijgen dan kunnen ze direct door naar het schavot, we zijn jaren lang belogen en bedrogen. Rutte en zijn gevolg zijn misdadigers die in een gestolen jas van macht tussen ons bewegen en anderen laten moorden in onze naam. Niet in mijn naam, ik verdom het dit te accepteren. moordenaars zijn het ! Vuile laffe moordenaars!

In naam van mens tot mens moet dit soort “leiders” worden gestopt.

Deze lieden hebben een machtspositie die onaantastbaar is via apparatuur geleverd door hun grote baas, met een systeem waarvan de controle bij hun partijgenoten ligt. Wie controleert het echte totaal, volgens mij worden stemmen ergens omgevormd. Hun systeem, hun regels en altijd in hun voordeel. Ik geloof niet dat hun macht gebaseerd is op een eerlijke meerderheid van stemmen via de stembus. Het bestaat niet dat driekwart van een bevolking met alle communicatie middelen ter wereld ter beschikking en met een relatief hoge geestelijke ontwikkeling moordenaars keer op keer verkiest als leiders. De helft van ons volk is nog niet zo stom en blind. Het klopt niet. Bedrog, Fraude, volksverraad.

Ik wil herverkiezingen met onafhankelijke tellers uit een land zoals Zwitserland, een land dat ons niet nodig heeft en echt neutraal kan zijn. Tellers uit Namibië of een van de Korea’s is ook goed, maar niet meer partij leden die hun tegenstanders mogen tellen…..dat is net zoiets als een onderzoek naar de daders van het neerhalen van MH17 doen en een van de hoofdverdachten de bewijzen laten leveren en mee laten onderzoeken….dat doet toch niemand die de waarheid boven wil krijgen….bedrog en verraad, omdat het Brussel en Soros zo beter uitkomt en hun nestje warm blijft.

…en dat zegt alles over de integriteit van hen die ons “leiden”…..

https://fenixx.org/2017/11/18/waarom-krijgen-we-geen-redenen-te-horen/

Mike

Of zoals Martin Bosma donderdag tijdens het debat tegen Ollongren zei:

"Alles wordt fakenieuws gemaakt, of althans zo bestempeld, en vervolgens buiten de orde geplaatst. Op allerlei manieren wordt er dan actie tegen ondernomen. We zien dat nu al een beetje met de blauwe vinkjes rondon Twitter. Dat gaat dan om extreemrechts. Ik weet nooit wat extreemrechts is. Dat wordt allemaal niet gedefinieerd. Het zijn van die bangmaaktermen, net zoals ook 'fakenieuws' een brede bangmaakterm is. Je ziet in de praktijk dat de vrijheid van meningsuiting met dat soort vage argumenten wordt aangepakt. Die kreet 'fakenieuws' wordt te pas en te onpas gebruikt. Die kreet wordt ook gebruikt bij het bestrijden van elke niet politek-correcte meningsuiting. Dat betoogde ik dus in de eerste termijn. De minister gaf mij daar volledig gelijk in, want zij betitelde mijn eigen bijdrage in de eerste termijn als fakenieuws. Die vrijheid heeft ze: dat vind ik best. Maar ja, ze kwam zelf aan met een definitie van fakenieuws en dan ging het over statelijke actoren. Ik ben geen statelijke actor. Dat geeft al aan dat die kreet 'fakenieuws' breder en breder en breder wordt. Dat is een zeer gevaarlijke ontwikkeling."

Zoveel is duidelijk: poltiek en media moeten op hun hoede zijn van Kajsa 'Nepnieuws' Ollongren. En burgers ook.

https://www.geenstijl.nl/5139502/ba...un-hoede-zijn-voor-kajsa-nepnieuws-ollongren/

Mike

The Karskens Times

Zwartboek NOSjournaal 4e vangst

http://thekarskenstimes.com/weblog/item/673-zwartboek-nosjournaal-4e-vangst-673

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum