Ik ben de laatste die zal ontkennen dat er geen moslimterreur bestaat, maar met betrekking tot de vermeende steekpartij in Den Haag heb ik toch zeker wel mijn twijfels. Over de analyse van in dit geval MV mag gewoon iedereen denken of geloven wat ie wil. Wat mij persoonlijk direct opviel is dat de vermeende dader op het filmpje ook een flinke buikwond leek te hebben en daarbij op die beelden al behoorlijk wat bloed scheen te hebben verloren. Na het gebruiken van de taser wordt de dader weggesleept (ik vroeg me af waarom?), maar opmerkelijk genoeg zag je bij het wegslepen dat er geen enkel spoortje bloed bij volgde, en dat voor iemand die zo heftig leek te bloeden? Ook bijzonder vreemd en stuntelig vond ik dat een van de agenten de man wegsleepte aan de linker arm, terwijl hij in zijn rechterhand waarschijnlijk nog steeds het mesje vast hield? Ondanks getroffen met de taser niet geheel professioneel en ongevaarlijk lijkt mij. Later wordt er pas aan een andere agent instructies gegeven om de andere hand vast te pakken, waarbij ik niet meer goed kon zien of de dader het mesje nog steeds vast had of plots was verdwenen in het niets? Vreemde procedure van aanpak in ieder geval. Dan zie je dat de dader op een brancard wordt getild en dan zie je dat zijn been is verbonden met iets van een kledingstuk en dat er ook nog even met een vinger wordt opgedrukt. Ik zie dan ook een stuk ontblootte buik van de dader, maar geen enkel spoortje van bloed? Ook trouwens weer vreemd dat de schoenen/sandalen van de dader zijn uitgedaan en bleven staan. Hebben we dat niet eerder gezien? Over de 3 slachtoffers nog weinig gehoord.