Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vraag me nog steeds af hoeveel mensen er daadwerkeljjk op die teflonclown van een Rutte hebben gestemd. Het moet wel stemfraude zijn geweest want iedereen kotst hem uit. Hij had nog het lef om in een radioprogramma te zeggen dat de kiezer nog niet op hem is uutgekeken. Die gast is gek.
Kurz en Rutte: een wereld van verschil
Ergerlijk optreden Nederlandse premier op EU-top
Minister Ollongren (D66) wil soort van EU-breed einde aan online persvrijheid want ‘nepnieuws’
'Alleen aanbieders op internet toelaten met een vergunning'
Ik wilde net dezelfde link plaatsen.
Dexe politici brengen ons aan de rand van de afgrond of nee, er overheen.
We moeten toch geen 4 jaar wachten voordat we dit zooitje weg kunnen stemmen?
Tbs’ers op verlof plegen meest grove misdaden, maar u mag niet weten dat dader tbs’er is
Onttrekken aan toezicht tijdens verlof blijkt kinderlijk eenvoudig
Zo vogelvrij is burger dankzij sociaal experimenteren met levensgevaarlijke misdadigers
'Nergens uit documenten blijkt enige intentie om Nederland van door tbs'er gepleegde misdaad op hoogte te brengen'
‘Hoger onderwijs is in grote lijnen linkse agenda waar academici zich achter scharen’
'Openheid en tolerantie zijn nodig om een florerend intellectueel klimaat te scheppen'