Nederlandse politiek

https://tpo.nl/2019/09/06/tsunami-van-ernstige-steekincidenten-overspoelt-het-gave-land-nederland-waar-de-criminaliteit-daalt/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=sharing_mini

Joost

Is het echt haalbare kaart dat dit kabinet gaat vallen nu die strijd met Wilders aan de gang is? Nieuwe verkiezingen? Maar wellicht ook niet de beste timing nu FVD in de peilingen daalt?

?s=20

Is het echt haalbare kaart dat dit kabinet gaat vallen nu die strijd met Wilders aan de gang is? Nieuwe verkiezingen? Maar wellicht ook niet de beste timing nu FVD in de peilingen daalt?

Dit schandaal is te groot en is niet meer onder de tafel te vegen. Dit gaat het kabinet de kop kosten. De stemmen die FvD verliest gaan naar de PVV. Dat is op zich geen ramp, aangezien beide partijen toch zullen samenwerken en meer overeenkomsten hebben dan verschillen.

Mike

Liever gister nog dan vandaag.
Idd geen ramp als PVV de stemmen van FVD krijgt. Ik hoop alleen dat ze nu eens een keer de grootste worden.
Heeft dit ook nog gevolgen voor Prinsjesdag de 17e?
Ik kan me voorstellen dat ze de 17e het volk helemaal naar de mond gaan praten met allerlei zogenaamde beloftes nu dit schandaal zo duidelijk word.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan