Nederlandse politiek

Ik zie dat ik mijn bericht in verkeerde topic heb gezet. Wilde deze bij feminisme zetten maar had 2 pagina’s open.

AFD komt er nu zelf achter wat iedereen al wist: er is iets mis met haar hersenen. Shocker! Liberalism is a mental disorder. Weet je wat het geneesmdel is? Rechts-conservatieve politiek. Maar dan ook echt rechts-conservatief, NIET de prpgressief rechtse variant van TPO/GS/DDS. Al die 'feministische' vrouwen roepen, nee schreeuwen, om mannelijk leiderschap en begrenzing!

Mike

Belastingaangifte was al verplicht. Maar nu zijn er plannen dat men moet gaan betalen om aangifte te doen.
Omdat digitaal inloggen geld kost. Dus iets waar onze overheid zelf in het leven heeft geroepen en gestimuleerd mag de burger straks voor gaan betalen. Kort gezegd, wij moeten dus gaan betalen vanwege een systeem van de belastingdienst die niet deugt.

DEN HAAG - Burgers moeten mogelijk in de toekomst gaan betalen om belastingaangifte te doen. Dat is nu nog gratis, maar minister Knops (Binnenlandse Zaken) zegt dat het nog maar de vraag is of dat in de toekomst zo blijft.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1696329204/belastingaangifte-mogelijk-niet-meer-gratis

VVD doet ineens allemaal beloftes die er positief uit zien. Trap er maar niet in. Heeft allemaal te maken met de aankomende verkiezingen om zieltjes te winnen. Als Rutte iets belooft dan is het juist een leugen.

?s=20

Elke Euro die Nederland in Europa investeert verdient Nederland dubbel en dwars terug.

Natuurlijk Rob. ?‍♂️

Forum statistieken

Onderwerpen
4.552
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan