Nederlandse politiek

Nee, ik bedoel ook dat hij naar buiten toe het beeld van naïviteit schetst en dat er nog steeds mensen zijn die hem steunen in zijn leugens. Het staat er alleen niet duidelijk.

Het is inderdaad onbegrijpelijk dat er nog Nederlanders zijn die op hem stemmen. Ze doen dat ook echt met de overtuiging dat hij goed is voor Nederland en dat hij problemen oplost.

Ja, dat klopt. Ik heb de hoop dat deze mensen het anders zullen gaan zien inmiddels opgegeven.
Ze geloven ook wat de huidige media verteld. Datzelfde is het geval met mensen die blijven geloven in artsen en 100% vertrouwen hebben in de medicatie die heb voorgeschreven is.
Wij zijn de idioten als we proberen duidelijk te maken dat het anders is en anders kan.

Jesse is van mening dat deze kinderen opgevangen moeten worden. In Nederland. Hij doet of ze geen ouders hebben. In werkelijkheid kunnen ze idd nergens heen. Grenzen worden bewaakt. En Erdogan neemt geen verantwoording. Dus deze mensen leven in niemandsland.
Ernstig genoeg voor al deze mensen.
Erdogan heeft zijn geld gehad.
Met de maatregelen zoals grenzen hermetisch afsluiten vraag ik me af of deze mensen wel geholpen zijn.
Ik zei vanmiddag dat ik wellicht radicaal ben als ik vind dat Erdogan geëlimineerd moet worden. Hetzij in gevangenschap of uitschakelen op een andere manier. Als hij weg is kunnen de slachtoffers in eigen gebied een leven opbouwen. Dat is mijn theorie.
Radicaal of niet. Europa denkt aan zichzelf wat ook logisch is. Anderzijds, deze mensen hebben ook recht op leven. Laat men dan zorgen dat dat daar kan.

?s=20

Forum statistieken

Onderwerpen
4.551
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan