Nederlandse politiek

De pers met hun grote bek staan allemaal op een kluitje...🙄
Er worden alleen vragen gesteld aan de bewindslieden, maar niet aan de topambtenaren die verantwoordelijk zijn voor het beleid. Op 11:00 trouwens een leuk weetje over de drugtransporten via Rotterdam... ook lijntjes met Demmink en Ollongren.

&feature=youtu.be

Kevin

T545b2csznljktmksps0453pf86hfvsfl.jpg

Ik moet de uitzending van The Gygs nog beluisteren. Vond dit artikeltje nog op nooit.nl:

https://nooit.nl/nieuws/vrijdag-valt-het-kabinet-zegt-erik-de-vlieger/

Oh, had jij dat dan al aangekondigd. Ik heb het niet gezien. Sorry.

Maar goed, het belangrijkste is dat hij er staat.

Soms worden sowieso dingen dubbel gepost en mij gebeurt dat ook wel eens.

Dorothé

Ik luister ook wekelijks naar The GYGS. Er zit ook best wat geouwehoer bij, maar toch vind ik deze podcast heel luisterenswaardig. Hij zit op de rand van mainstream en alternatief. Yves en Erik zijn echt grote ondernemers, beiden onterecht kapot gemaakt door de belastingdienst (ze werden waarschijnlijk een bedreiging voor 't establishment). En ze hebben een mega netwerk in de wat 'hogere' kringen in Nederland, ook in de mediawereld en politiek. Ze zijn geen journalisten, maar pluizen dingen uit vanuit nieuwsgierigheid. Ze komen oprecht over. Yves is trouwens wel heel naïef (ik noem hem dan ook wel 'na-Yves') en vindt Kamala Harris de vrouw van het jaar 2020. Hij heeft nog heel veel te leren en dat doet hij ook, ik hoor hem langzaam wakker worden en ben heel nieuwsgierig hoe hij de komende tijd gaat reageren. Erik is pro-Trump, maar volgt Q niet en denkt dus ook dat Biden heeft gewonnen. Ze zullen nog verbaasd zijn.

The GYGS heeft ook bijv. mainstream gemaakt dat Ab Osterhaus miljoenen had verdiend aan vaccins. Zo leveren 't wel een waardevolle bijdrage.

Ik luisterde laatst toevallig deze aflevering van The GYGS uit september 2020. Yves vertelt vanaf minuut 39:00 over de FvD-bijeenkomst op de Amerikaanse ambassade bij Pete Hoekstra, die hij heeft bijgewoond. Hij vertelde dat er ook een bekende politicus was, van wie hij de naam nog niet mocht noemen (later is uitgekomen dat dit Henk Bleker was, dus het klopte). Dan doet Erik toevallig een voorspelling dat Trump in februari naar Nederland komt om Thierry Baudet te steunen. Waarop Yves zegt dat hij dat zeker weet. Omdat Amerika nog steeds de nummer 1 investeerder is in Nederland, heeft Pete Hoekstra zorgen over de haat in de media over Trump, dat moet wel gecorrigeerd worden. Daarna vroeg iemand "does Trump come to the Netherlands?" Na de verkiezingen komt hij, dus in februari. Erik had een tip gekregen, waarna hij deze voorspelling deed. Er waren twee mensen van FvD tien dagen in Washington.

Dus: nog weer een aanwijzing dat FvD gelinkt is aan Q...?

Mark Rutte is de grote winnaar van de val van zijn derde kabinet. Door zijn hele kabinet op papier af te laten treden wordt er een gordijn getrokken voor de kandidaat-schuldigen – hijzelf in de eerste plaats – en wordt de Tweede Kamer de mogelijkheid ontnomen het kabinet naar huis te sturen – het is immers al demissionair.

https://www.wyniasweek.nl/vallen-met-zijn-allen-als-iedereen-valt-valt-bijna-niemand/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan