Zathras
Well-known member
Ijzersterke analyse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
VVD-mol.Ik vertrouw die Van Haga niet, maar we zullen zien.
Mike
Henk Ramp komt ook weer eens onder zijn steen vandaan. Je hoort weinig van jongeren uit de kartelpartijen. Het zijn altijd fossielen.Henk Kamp ziet Rutte nog wel acht jaar aanblijven: "Zet er fles wijn op"
Mark Rutte kan nog acht jaar door en Ank Bijleveld had gewoon moeten blijven. Dat zegt oud VVD-minister Henk Kamp. De Diepenheimer is minder te spreken over de formatie en de houding van Sigrid Kaag. "Die is totaal destructief, daar ben ik echt boos over."www.rtvoost.nl
"Mark Rutte kan nog acht jaar door en Ank Bijleveld had gewoon moeten blijven. Dat zegt oud VVD-minister Henk Kamp. De Diepenheimer is minder te spreken over de formatie en de houding van Sigrid Kaag. "Die is totaal destructief, daar ben ik echt boos over."
Henk Kamp (Ur-Loge Eurasia, Ur-Loge Parsifal); anti-democratisch, anti-christelijk (lees: satanisch). Lees boeken Robin de Ruiter (verwijderd van woke bol.com).Henk Kamp ziet Rutte nog wel acht jaar aanblijven: "Zet er fles wijn op"
Mark Rutte kan nog acht jaar door en Ank Bijleveld had gewoon moeten blijven. Dat zegt oud VVD-minister Henk Kamp. De Diepenheimer is minder te spreken over de formatie en de houding van Sigrid Kaag. "Die is totaal destructief, daar ben ik echt boos over."www.rtvoost.nl
"Mark Rutte kan nog acht jaar door en Ank Bijleveld had gewoon moeten blijven. Dat zegt oud VVD-minister Henk Kamp. De Diepenheimer is minder te spreken over de formatie en de houding van Sigrid Kaag. "Die is totaal destructief, daar ben ik echt boos over."
“Het plan schaadt het vertrouwen in een overheid die maandenlang beweerde dat er nooit vaccinatiedwang of -drang zou komen, direct of indirect,” merkte hij op. “De coronapas wakkert de tweedeling in de samenleving aan en zet ouderen en digibeten op achterstand.”
Prima maar vertrouw ze nooit. Ze horen gewoon bij het kartel en zijn al decennia los van GodOok SGP zegt nee tegen coronapas: 'Het kabinet slaat een heel gevaarlijke route in'
Het is een keuze die wat de SGP betreft echt te ver gaat, zei Tweede Kamerlid Chris Stoffer tijdens het coronadebat.www.ninefornews.nl
Spreekpop van Klaus Schwab
Er is veel kritiek op de uitspraken van de koning. “Een globalistische Build Back Better-troonrede. Met een hoop newspeak over rechtsstaat en vertrouwen. Gruwelijk,” stelt FVD-politicus Ralf Dekker. “Ik wist niet dat GroenLinks dit jaar de troonrede zou schrijven,” reageert FVD-voorman Thierry Baudet.