Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dan had je gelijk geen Twitter meer gehadJawel , want als ik Twitter had, zou ik haar k*th**r hebben genoemd.
Psychopaten zijn oververtegenwoordigd in de politiek. Ik wil meer representativiteit in de Kamer op dit vlak.Maakt inderdaad geen bal uit wat of wie ze is: blauw paars groot klein man vrouw paard: het blijft een psychopaat.
Psychopaten zijn lastig te herkennen. Zelfs door psychopatenfluisteraars (psychehaters en -logen).Psychopaten zijn oververtegenwoordigd in de politiek. Ik wil meer representativiteit in de Kamer op dit vlak.
Dan zou de kwaliteit en betrouwbaarheid een beetje toenemen.
Ja, lees hiervoor het boek maar eens van Jan StormsPsychopaten zijn lastig te herkennen. Zelfs door psychopatenfluisteraars (psychehaters en -logen).
Dat is helaas een groot probleem. Laten we dan beginnen met het wegwerken van partijen die in Schwab een bron van inspiratie zien.Psychopaten zijn lastig te herkennen. Zelfs door psychopatenfluisteraars (psychehaters en -logen).
Hilarisch ook dat wobbie 26k weinig geld noemt.
Weinig is relatief. als je 70k per jaar plus pensioenopbouw en reiskosten ontvangt, dan wordt 26k inderdaad vanzelf weinig.Hilarisch ook dat wobbie 26k weinig geld noemt.
Ik denk dat 90 procent van de mensen nog nooit 26k bij elkaar geprutst heeft