Nederlandse politiek

Ooit is mijn computer gehacked en gelukkig heb ik geen verbinding met de bank. Uit principe betaal ik alles met acceptgiro. of contant in de winkels.
Het gaat niemand iets aan wat ik met mijn geld doe.

Maar dit is wel goed nieuws en komt overeen met wat ik links en rechts om mij heen hoor en zie! De vloek is verbroken, de mensen hebben er genoeg van. Ik hoop op een MILJOEN mensen in Den Haag a.s. zondag en DUIZENDEN vanavond voor het lawaaiprotest!

Mike

Vanavond schijnt er een persconferentie te zijn over een belangrijk onderwerp. Wat Peppi en Kokkie te melden hebben weet ik niet, maar zien zal ik ze niet. Ik verbind me liever met gelijkgestemden die zonder qr of gezondheidspas lekker willen dansen. Daar zal ik vanavond zijn. Niet om mijn hoofd in het zand te steken maar om mijn focus te verleggen naar mensen waar ik wel energie van krijg. Ik laat het allemaal lekker langs me heen gaan en met geprepte tas en kast wil ik me vanavond spiritueel gaan preppen, zonder daar heel zweverig over te zijn. Wie naar de tv wil kijken moet dat vooral doen, ik houd niemand meer tegen. De mensen die mijn hulp nodig hebben mogen ernaar vragen en dan ben ik er ook. Zelfs voor diegene die mij niet geloofden. Vanavond is het voor mij een stil protest.

Maar dit is wel goed nieuws en komt overeen met wat ik links en rechts om mij heen hoor en zie! De vloek is verbroken, de mensen hebben er genoeg van. Ik hoop op een MILJOEN mensen in Den Haag a.s. zondag en DUIZENDEN vanavond voor het lawaaiprotest!

Mike
Het waterkanon staat al klaar 😠

Ik heb meerdere keren gelezen dat het misschien wel eerder is opgenomen.
Ja stel je voor dat iemand iets hoort op tv 😠

Ik kijk de persco ook niet, is alleen maar slecht voor je bloeddruk.

Krijg ik net een berichtje van een gefuckzineerde kennis dat ze blij is dat Hugo eindelijk hardere maatregelen heeft uitgesproken en wat haar betreft de maatregelen nog wel strenger mogen.

En tot zover mijn normale bloeddruk 🤪

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan