Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch niet? Oh, toch wel... Neehhhh.... Jawellll...
laten we vooral dit niet vergeten....
Toch niet? Oh, toch wel... Neehhhh.... Jawellll...
Redelijk oud nieuws, maar op de Nederlandse propaganda omroep wel bijzonderFilmpje vanaf minuut 12 zeer interessant
Viel me op dat dit verhaal wel gehoord werd toen en niet afgedaan als onzinRedelijk oud nieuws, maar op de Nederlandse propaganda omroep wel bijzonder
Een beetje complot wappie wist dit al jaren
Cool, dit wordt leuk, samen een briefje schrijven?Iemand hier op zoek naar werk......
Ben jij die die nieuwsgierige diepgravende doorzetter die onderste stenen boven haalt?
Dan is de nieuwe politieke partij JA21 op zoek naar jou!
We zoeken bij voorkeur een ZZP'er die een paar maanden zijn of haar tanden gaat zetten in beladen dossiers.
Passende vergoeding en discretie zijn vanzelfsprekend gewaarborgd.
Ervaring als journalist of onderzoeker zijn een pré.
Geïnteresseerden gaarne voor 1 December reageren met CV naar Ronald@ja21.nl
Kunnen we niet iets doen om deze verraders te helpen
Zoveel mogelijk berichten dat je niet geïnteresseerd bent en liever voor FvD werkt
Dit staat dus op de verloren site geenstijl
Zonet verstuurdCool, dit wordt leuk, samen een briefje schrijven?
"Beste" Ronald van de Judas Alliantie,
Wat goed dat jullie hulp inroepen, diepgravend onderzoek en doorzetten is inderdaad een vak apart. Voor ik verder ga, wel eerst even een vraagje over passende vergoeding en discretie. Ik neem aan dat die vergoeding wordt wat ik passend vind? Discretie en politiek, zou u die even nader willen uitleggen voordat daar misverstanden over ontstaan?
|
Krijg net achteraf door van Talsma dat de burgemeester het heeft afgelast,Ik wilde vanmiddag een kaartje kopen voor het politiek café van BVNL in Dokkum vanavond, maar was al uitverkocht. Capaciteit: 200 mensen,