R
Ragnar Peterson
Guest
Hij is zo Nederlands als het maar kan ben opgegroeid in Beverwijk dus ken het daar goed!Maar hij ziet er redelijk Nederlands uit, ben ooit in Beverwijk geweest was toen knap donker (bazaar)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij is zo Nederlands als het maar kan ben opgegroeid in Beverwijk dus ken het daar goed!Maar hij ziet er redelijk Nederlands uit, ben ooit in Beverwijk geweest was toen knap donker (bazaar)
Zielig voor je wil je erover pratenHij is zo Nederlands als het maar kan ben opgegroeid in Beverwijk dus ken het daar goed!
Top jeugd gehad daar. Toen was het nog leuk daar nee voor de rest hoef ik er niet over te praten, dank jeZielig voor je wil je erover praten
Clown showKabinet wil persconferentie vervroegen: āAlle maatregelen liggen op tafelā
Het kabinet is van plan de persconferentie die voor 3 december gepland stond te vervroegen naar aankomende maandag of dinsdag. Daarbij liggen āalle maatregelenā op tafel. āGeen uitzonderingenā,ā¦www.telegraaf.nl
Inkoppertje met de berichten van de laatste dagen lockdown ongevaxten vermoedelijk..Clown show
Wat hebben ze een haast zeg! PANIC!!!!Clown show
Ja dat zit eraan te komen. Niet mijn wereld, ik doe niet meeInkoppertje met de berichten van de laatste dagen lockdown ongevaxten vermoedelijk..
Trouwens de nieuwe Jensen gezien van gister? Interessant, over meteoriet inslagen enzo (natuurlijk gelogen van de Deepstate) en dat er nu overal artikelen opduiken over een evt inslag en lockdowns.. zelfs een film die erover gaat die in december op Netflix komt. ( Dont look up ). Covid lukt niet dus gaan ze een andere weg inslaan. Denk best dat Jensen wel eens gelijk kan hebbenWat hebben ze een haast zeg! PANIC!!!!
Nope, niet gezien, kijk Jensen al lange tijd niet meer. Heb ook geen netflix, dus die gaat aan me voorbij. Dat ze covid sprookje niet lang meer kunnen volhouden lijkt me duidelijk, dus ze trekken vast wat anders uit de kast. Probleem voor hen is alleen dat mensen die nu door hun haast zien wat er gaande is, niet zo snel meer te manipuleren zijn.Trouwens de nieuwe Jensen gezien van gister? Interessant, over meteoriet inslagen enzo (natuurlijk gelogen van de Deepstate) en dat er nu overal artikelen opduiken over een evt inslag en lockdowns.. zelfs een film die erover gaat die in december op Netflix komt. ( Dont look up ). Covid lukt niet dus gaan ze een andere weg inslaan. Denk best dat Jensen wel eens gelijk kan hebben
Ik keek Jensen ook al meer als een half jaar niet maar zijn laatste uitzendingen zijn echt wel een aanrader!Nope, niet gezien, kijk Jensen al lange tijd niet meer. Heb ook geen netflix, dus die gaat aan me voorbij. Dat ze covid sprookje niet lang meer kunnen volhouden lijkt me duidelijk, dus ze trekken vast wat anders uit de kast. Probleem voor hen is alleen dat mensen die nu door hun haast zien wat er gaande is, niet zo snel meer te manipuleren zijn.
Oh oh ohAt the kuiken het type vrouw wat met een brandslang nog niet nat te krijgen is, antiek kutje van zeemleer