Na Gideon laat nu ook Gidi het t-woord vallen - heerlijk!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik verwacht niet dat die motie wordt aangenomen... Maar een troostIk voorspel dat er een motie van wantrouwen gaat komen tegen Vera v/d Bergkamp als kamervoorzitter. Dit begint zo onderhand bar irritant te worden.
Mike
There Days are numberedDankzij het partijkartel is mevrouw Bergkamp kamervoorzitter geworden. Kwaliteit geldt niet meer in ons land. We verschillen weinig van een bananenrepubliek. Door regeerakkoorden en vriendjespolitiek is onze democratie ver te zoeken. Stem ze weg, stem FvD.
Zoals Gideon laatst zei: je kan de partij proberen te verbieden, maar deze beweging is niet te stoppen.Besef dat FVD anno 2021 ondanks framing, fraude en afsplitsingen nog steeds 3 zetels meer heeft in de TK dan in 2017. Wat ze doen werkt niet om de groei van FVD te stoppen.
Mooie brief... Murk ratte wordt er niet warm of koud van...OpinieZ Open Brief aan Mark Rutte: het land staat op ontploffen
Ines van Bokhoven Nou, Mark, ik ben bang dat je iets moet gaan doen waar je het minst goed in bent: je zal iets van een visie moeten ontwikkelen. Want ondanks je verwoede pogingen deze crisis het h…opiniez.com
Snap het al verdamptMooie brief... Murk ratte wordt er niet warm of koud van...
PS waarom ontwijk je het crypte draadje
Heb ik eindelijk een meme speciaal voor jou hoor je hem niet over het BTC evangelie
Klaar met discussie, mensen zijn voor, mensen zijn tegen. Prima.Mooie brief... Murk ratte wordt er niet warm of koud van...
PS waarom ontwijk je het crypte draadje
Heb ik eindelijk een meme speciaal voor jou hoor je hem niet over het BTC evangelie