Eerlijk Leven
Well-known member
Ze maken zich steeds zo druk over de lonen van het ic personeel, maar zouden ze zo langzamerhand ook niet eens gaan denken aan de uitvaartverzorgers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Werkt het niet beter als die uitvaartverzorgers eerst zelf de (oude) media opzoeken vanwege de werkdruk? Nieuwe oogjes open?Ze maken zich steeds zo druk over de lonen van het ic personeel, maar zouden ze zo langzamerhand ook niet eens gaan denken aan de uitvaartverzorgers
Die oogjes van de slapenden blijven dicht de drukte is niet door vaccins maar andere oorzaken, wat nu nog slaapt vooral niet storenWerkt het niet beter als die uitvaartverzorgers eerst zelf de (oude) media opzoeken vanwege de werkdruk? Nieuwe oogjes open?
Simons, Van Baarle en Omtzigt zijn hypocriete clowns.
Haar naam zegt alles SS maar die racistische bitch off Color heeft het liefst een blanke sabelSimons hypocriet?
Vieze racist! Alleen omdat ze een kleurtje heeft.
Plant af en toe nog zaadjes, als ik denk dat het zin zou kunnen hebben. Verder, move on, vrije wil toch?Die oogjes van de slapenden blijven dicht de drukte is niet door vaccins maar andere oorzaken, wat nu nog slaapt vooral niet storen
Het is vrije wil, en ze hebben hun keuze gemaakt.dus op de blaren zittenPlant af en toe nog zaadjes, als ik denk dat het zin zou kunnen hebben. Verder, move on, vrije wil toch?
Links gedrocht met re veel geld. Nee dank jeYoup was vroeger heel grappig, toen een hele tijd niet, maar nu heeft tie wel weer iets leuks.
https://youp.nl/columns/rijmelarijtje
Ik vertrouw Halsema niet maar ja:
Halsema is niet JoodsHalsema is toch Joods? Familie misschien gedeporteerd geweest?
Kamp Amersfoort
Ik denk een lockdown van 2 uur 's middags tot 10 uur 's ochtends, tot 2030.