Nederlandse politiek

“Ik dacht dat ik wel een beetje in tune was, maar dat ben ik blijkbaar niet. Een overweldigend deel van de bevolking stemt hier ook op, wil dit, wil al die klotewindmolens, wil al die immigranten, wil onbetaalbare huizen en wil die sukkels in de EU die alles beslissen voor ons. Blijkbaar willen mensen dat. Dus ga het maar doen. Succes!” aldus Baudet.

Thierry Baudet fileert regeerakkoord: ‘Blijkbaar is dit wat iedereen wil’​

Hadden de complotdenkers dit niet al eens al theorie erin gegooid? Staat me iets van bij.

Mensen gaan straks heel ziek zijn van de prikken en van de stress. Lekkere cocktail :eek:

Edit: ik hoor net dat die 5mld bezuiniging genoemd is bij de mainstream staatsomroep.

De Jonge maakt 34,5 miljoen euro per MAAND vrij voor handhaving QR-code​

Het nieuwe kabinet is daarnaast van plan om structureel ruim 4,5 miljard euro per jaar minder uit te geven aan de zorg. Dat is volgens het coalitieakkoord nodig om ‘met het oog op de lange termijn’ de overheidsuitgaven niet te ver te laten stijgen.

Martin Bosma over de vaandeldrager en uiteraard over de afbraak van Nederland door de extreem linkse wokecultuur.

• Leuk
Waarderingen: Gaia
Als ik het goed heb begrepen is er volgende week weer een persconferentie. Niet dat ik ernaar kijk, maar deze maand hebben we er al eentje gehad. De elite is nu echt in paniek, dus nog meer maatregelen. Ik vind het prima hoor, laat de boel maar gaan. Terug naar het oude normaal hoeft voor mij niet, dat was ook al niets. Slapend Nederland is een postzegel binnen de omliggende landen die wel wakker maar niet meer zo woke zijn.

Toch bijzonder om te ervaren dat de mensen die de prik hebben gehad het meeste bang zijn om besmet te worden en de mensen zonder prik rustig hun leven voortzetten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan