Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
“Ik dacht dat ik wel een beetje in tune was, maar dat ben ik blijkbaar niet. Een overweldigend deel van de bevolking stemt hier ook op, wil dit, wil al die klotewindmolens, wil al die immigranten, wil onbetaalbare huizen en wil die sukkels in de EU die alles beslissen voor ons. Blijkbaar willen mensen dat. Dus ga het maar doen. Succes!” aldus Baudet.
Is dit echt zo?? (niet dat het me verbaasd.. Maar toch...)
500 miljoen lijkt meerAnders is er geen geld over voor handhaving van de coronaregels. Daar wordt 0,5 miljard euro extra aan uitgegeven.
5.000.000.000 euroduppies500 miljoen lijkt meer
Compleet nieuwe bestuurscultuur.Negeerakkoord dus. Burgerbelangen worden genegeerd, zoals we van Rutte cs gewend zijn.
Het nieuwe kabinet is daarnaast van plan om structureel ruim 4,5 miljard euro per jaar minder uit te geven aan de zorg. Dat is volgens het coalitieakkoord nodig om ‘met het oog op de lange termijn’ de overheidsuitgaven niet te ver te laten stijgen.
Hooguit nieuwe personen binnen de gevestigde bestuurscultuur. Bets for improvement are off.Compleet nieuwe bestuurscultuur.
Mike
Nope the improvement is closer the you think, almost all the politicians are going to meet the judges at the tribunals, after that God will judge them...Hooguit nieuwe personen binnen de gevestigde bestuurscultuur. Bets for improvement are off.