Lievergezond
Well-known member
Waar haal je het vandaan, killer machine
3 keer hoesten en de vaxinazis schijten de straat onder en vluchten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar haal je het vandaan, killer machine
3 keer hoesten en de vaxinazis schijten de straat onder en vluchten.
OK ik zie het ruim: een NSB-er die staat het toe of faciliteert dat mensen die kritisch zijn, worden weggezet, gediscrimineerd, en afgevoerd. Alles wat je in gedachten doet, maakt je ook een killermachine. Zo iemand als Eichmann die de joden helpt afvoeren is niet zomaar een radartje in een geheel. Dat is het banale van het alledaagse kwaad waar Hannah Arendt het over had.Dat zijn er een paar misschien, meesten zijn laffe NSB'ers, projecteer dat op Duitsland en het beeld is anders, befehl ist befehl werkt daar nog wel
Ik zie het ook ruim, het nazi draaiboek wordt letterlijk gebruikt, het gaat ze niet lukken deze keer, Patriots in Control History will not repeat it self this time.OK ik zie het ruim: een NSB-er die staat het toe of faciliteert dat mensen die kritisch zijn, worden weggezet, gediscrimineerd, en afgevoerd. Alles wat je in gedachten doet, maakt je ook een killermachine. Zo iemand als Eichmann die de joden helpt afvoeren is niet zomaar een radartje in een geheel. Dat is het banale van het alledaagse kwaad waar Hannah Arendt het over had.
Geen idee, behalve dat ik alleen maar kan hopen dat je gelijk hebt.Ik zie het ook ruim, het nazi draaiboek wordt letterlijk gebruikt, het gaat ze niet lukken deze keer, Patriots in Control History will not repeat it self this time.
Er zijn wat roeptoeters verder niets om bang voor te zijn.
Over een tijdje is in nsbderlanders de woning nood opgelost de klimaat doelen voor 2380 zijn gehaald en de nazi's zijn vernietigd deze keer.
Eigenlijk leef je dus in angst, angst is een satanische beleving, ga positiever in het leven staan met negativiteit kom je nergens.Geen idee, behalve dat ik alleen maar kan hopen dat je gelijk hebt.
Precies! Bekijk het positief! Ze zijn zwaar 8n Paniek daar en ik lach ze gewoon uit! Steeds meer mensen gaan het nu zien, zelfs de grootste dombo's in mijn familie hebben spijt! Blijf sterk en blijf volhouden we zijn er bijna!Eigenlijk leef je dus in angst, angst is een satanische beleving, ga positiever in het leven staan met negativiteit kom je nergens.
Zeker weten dat ik genietYou're watching a movie. Enjoy the show!
Mike
Ik snap wat je bedoelt.Laten we het hopen @Aponi want in principe is de inzet van het huidige beleid om van jouw (gevaccineerde) medemens een killermachine / nazi te maken richting de mensen die niet meedoen met het beleid.
Ja dat klopt: ik leef o.a. in angst (naast in nog meer staten van zijn). Daar ben ik mij al lang van bewust. Ik heb mijn angsten, demonen, dromen, waarden, principes en wensen al jaren onder een vergrootglas liggen. Zelfkennis is mij gelukkig niet vreemd. Ik weet dat ik er nog niet ben.Eigenlijk leef je dus in angst, angst is een satanische beleving, ga positiever in het leven staan met negativiteit kom je nergens.
Ja voor zover je onze premier een man kan noemen. Sekse speelt zeker een rol, daar ben ik mij van bewust. Maar de belangrijkste truc van de duivel is manipulatie en dat is een vrouwelijke techniek. En vergeet Koopmans niet. Of Merkel.Ik snap wat je bedoelt.
De polarisatie en de poging tot ontmenselijking is zorgelijk.
Dàt is het satanische (à Sailor: aangedreven door mannen trouwens)
Je hebt een puntEn vergeet Koopmans niet. Of Merkel.
Precies! Bekijk het positief! Ze zijn zwaar 8n Paniek daar en ik lach ze gewoon uit! Steeds meer mensen gaan het nu zien, zelfs de grootste dombo's in mijn familie hebben spijt! Blijf sterk en blijf volhouden we zijn er bijna!
Wat is er positief aan angst? Reële angst bestaat niet.Ik wil er even bij aantekenen dat angst ook positief kan zijn in geval het een reele angst betreft.
Veel mensen staan niet in contact met hun ware overlevingsinstinct.
Nogmaals ik help mensen graag hopen dat het klopt dat we er bijna zijn.
Het is ook bijna onmogelijk om gevaxten re vertellen dat ze niet beschermt zijn zonder booster.Bekijk bijlage 6225Snap ik die 'man' niet of snapt hij het niet