Nederlandse politiek

Dat zijn er een paar misschien, meesten zijn laffe NSB'ers, projecteer dat op Duitsland en het beeld is anders, befehl ist befehl werkt daar nog wel
OK ik zie het ruim: een NSB-er die staat het toe of faciliteert dat mensen die kritisch zijn, worden weggezet, gediscrimineerd, en afgevoerd. Alles wat je in gedachten doet, maakt je ook een killermachine. Zo iemand als Eichmann die de joden helpt afvoeren is niet zomaar een radartje in een geheel. Dat is het banale van het alledaagse kwaad waar Hannah Arendt het over had.

OK ik zie het ruim: een NSB-er die staat het toe of faciliteert dat mensen die kritisch zijn, worden weggezet, gediscrimineerd, en afgevoerd. Alles wat je in gedachten doet, maakt je ook een killermachine. Zo iemand als Eichmann die de joden helpt afvoeren is niet zomaar een radartje in een geheel. Dat is het banale van het alledaagse kwaad waar Hannah Arendt het over had.
Ik zie het ook ruim, het nazi draaiboek wordt letterlijk gebruikt, het gaat ze niet lukken deze keer, Patriots in Control History will not repeat it self this time.
Er zijn wat roeptoeters verder niets om bang voor te zijn.
Over een tijdje is in nsbderlanders de woning nood opgelost de klimaat doelen voor 2380 zijn gehaald en de nazi's zijn vernietigd deze keer.

Ik zie het ook ruim, het nazi draaiboek wordt letterlijk gebruikt, het gaat ze niet lukken deze keer, Patriots in Control History will not repeat it self this time.
Er zijn wat roeptoeters verder niets om bang voor te zijn.
Over een tijdje is in nsbderlanders de woning nood opgelost de klimaat doelen voor 2380 zijn gehaald en de nazi's zijn vernietigd deze keer.
Geen idee, behalve dat ik alleen maar kan hopen dat je gelijk hebt.

Eigenlijk leef je dus in angst, angst is een satanische beleving, ga positiever in het leven staan met negativiteit kom je nergens.
Precies! Bekijk het positief! Ze zijn zwaar 8n Paniek daar🤣 en ik lach ze gewoon uit! Steeds meer mensen gaan het nu zien, zelfs de grootste dombo's in mijn familie hebben spijt! Blijf sterk en blijf volhouden we zijn er bijna!

Laten we het hopen @Aponi want in principe is de inzet van het huidige beleid om van jouw (gevaccineerde) medemens een killermachine / nazi te maken richting de mensen die niet meedoen met het beleid.
Ik snap wat je bedoelt.
De polarisatie en de poging tot ontmenselijking is zorgelijk.
Dàt is het satanische (à Sailor: aangedreven door mannen trouwens)

Eigenlijk leef je dus in angst, angst is een satanische beleving, ga positiever in het leven staan met negativiteit kom je nergens.
Ja dat klopt: ik leef o.a. in angst (naast in nog meer staten van zijn). Daar ben ik mij al lang van bewust. Ik heb mijn angsten, demonen, dromen, waarden, principes en wensen al jaren onder een vergrootglas liggen. Zelfkennis is mij gelukkig niet vreemd. Ik weet dat ik er nog niet ben.

Laatst bewerkt:
Ik snap wat je bedoelt.
De polarisatie en de poging tot ontmenselijking is zorgelijk.
Dàt is het satanische (à Sailor: aangedreven door mannen trouwens)
Ja voor zover je onze premier een man kan noemen. Sekse speelt zeker een rol, daar ben ik mij van bewust. Maar de belangrijkste truc van de duivel is manipulatie en dat is een vrouwelijke techniek. En vergeet Koopmans niet. Of Merkel.

Samenvatting 🤡 & 🤡 + 🤖 PESTconferentie

Midden en kleinbedrijf moet DOOT door verplichte sluiting en geen steun.

Alle Nederlanders moeten VEILIG zijn, dus DOOT, dus zo snel mogelijk drie maal boosterèèèèèèèèn.

Immigranten krijgen geen prik want anders moet er schadevergoeding worden betaald 🤡

Op de zorg wordt bezuinigd want die moet DOOT, DUS krijgen BOA's beter betaald dan zorgmedewerkers en houden we Nederland zo veilig en gezond 🤡

Nederland moet gerepareerd worden DUS breken we de boel af 🤡

Kijken naar elkaar om en zorg voor elkaar en blijf DUS zoveel mogelijk bij elkaar uit de buurt 🤡

Het schwabinet wenst alle Nederlanders een fijne kerst, zoveel mogelijk alleen en in een gasloos koud huis.

Zo!, weer eens gewoon een ouderwets gezellig en onzinnig informatief weekje.
Nu ff chillen 😀🍻

Ik wil er even bij aantekenen dat angst ook positief kan zijn in geval het een reele angst betreft.
Veel mensen staan niet in contact met hun ware overlevingsinstinct.
Nogmaals ik help mensen graag hopen dat het klopt dat we er bijna zijn.
Precies! Bekijk het positief! Ze zijn zwaar 8n Paniek daar🤣 en ik lach ze gewoon uit! Steeds meer mensen gaan het nu zien, zelfs de grootste dombo's in mijn familie hebben spijt! Blijf sterk en blijf volhouden we zijn er bijna!

Ik wil er even bij aantekenen dat angst ook positief kan zijn in geval het een reele angst betreft.
Veel mensen staan niet in contact met hun ware overlevingsinstinct.
Nogmaals ik help mensen graag hopen dat het klopt dat we er bijna zijn.
Wat is er positief aan angst? Reële angst bestaat niet.
Ik denk dat je bedoeld de reactie op levens bedreigende situaties, fight or Flight dus vechten of vluchten, dat is per persoon verschillend.
Klopt dat de meeste mensen niet in contact staan met hun overlevingsinstinct is de laatste jaren erger geworden social media en constant op schermen zitten.
Ze denken ook geen invloed te hebben op situaties dat heb je wel niet mee eens dwars er tegen in ( doe je deels ook volgens mij)

Pak zelf de regie over jou leven, zet je tv buiten, maar belangrijker zet mensen die met verhalen jou angst voeden, of dat live of op social media is maakt niet uit, ver buiten je bereik, je bepaald zelf de angst die je voelt, en soms is afsluiten moeilijk maar noodzakelijk.
Be Strong

PS dit is geen kritiek

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan